Slechte communicatie en nu niet meer op te zeggen

Anne

Forum Gebruiker
Berichten
1
De mate van communicatie is echt beneden alle peil. Wij moesten de aansluiting naar binnen door laten trekken en daarvoor moet een aannemer komen. Door corona eerst een paar keer verzet en toen er niemand kwam opdagen, heb ik - niet overdreven - een uur aan de telefoon gehangen met Delta en allerlei partijen waar zij mee samenwerken. Tot slot kreeg ik te horen, dat ze niets konden doen en dat ik wel erg laat belde. We zijn 2 maanden bezig geweest en willen er vanaf. Maar nu zeggen ze dat slechte service geen goede reden is om het op te zeggen. Als je er eenmaal mee in zee gaat, kom je er nooit meer vanaf tenzij er een nieuwe kabel getrokken wordt.
 
Je hebt toch een Abo bij die aanbieder? Met een looptijd? Dan nog maar eens bellen en opzeggen, dan kan er vaak een hoop ;)
 
De mate van communicatie is echt beneden alle peil. Wij moesten de aansluiting naar binnen door laten trekken en daarvoor moet een aannemer komen. Door corona eerst een paar keer verzet en toen er niemand kwam opdagen, heb ik - niet overdreven - een uur aan de telefoon gehangen met Delta en allerlei partijen waar zij mee samenwerken. Tot slot kreeg ik te horen, dat ze niets konden doen en dat ik wel erg laat belde. We zijn 2 maanden bezig geweest en willen er vanaf. Maar nu zeggen ze dat slechte service geen goede reden is om het op te zeggen. Als je er eenmaal mee in zee gaat, kom je er nooit meer vanaf tenzij er een nieuwe kabel getrokken wordt.
Waar zit dan nu het probleem? Heb je geen internet?
 
Terug
Bovenaan