V
vinoloco
Beste mede chellogebruikers,
Na veel tests en telefoontjes over mijn zeer slechte chello extreemverbinding (gemiddeld 500-850 KB p/s)kreeg ik de volgende melding van de helpdeks:
blabla...> Het blijkt dat in uw omgeving veel internetbelasting is. Hierdoor is chello genoodzaakt, en volgens de algemene voorwaarden gerechtigd, om de dowloadsnelheid tijdelijk om laag te brengen om zo de piekbelastingen op te vangen!!!
Nou, dat geloof ik meteen. Maar die piekbelasting duurt nu al bijna 2 maanden!! Dan is er toch geen sprake meer van een piekbelasting?? Hoe dan ook je zit nu wel mooi te kijken met je chello extreem! Wat kun je nu nog tegen UPC beginnen?? Ik betaal 75 euri in de maand voor deze snelheid! Ik voel me dus echt bedrogen door UPC... Ik hoor graag tips.
Kortom voor iedereen die alles getest heeft... Je weet nu welk antwoord je daarna kan verwachten. En verwacht echt niet dat al die moeite met testen en de helpdesk bellen ook maar iets veranderd aan je download snelheid...
Mijn regio is 5709 (Helmond)
grz
Vinoloco
Na veel tests en telefoontjes over mijn zeer slechte chello extreemverbinding (gemiddeld 500-850 KB p/s)kreeg ik de volgende melding van de helpdeks:
blabla...> Het blijkt dat in uw omgeving veel internetbelasting is. Hierdoor is chello genoodzaakt, en volgens de algemene voorwaarden gerechtigd, om de dowloadsnelheid tijdelijk om laag te brengen om zo de piekbelastingen op te vangen!!!
Nou, dat geloof ik meteen. Maar die piekbelasting duurt nu al bijna 2 maanden!! Dan is er toch geen sprake meer van een piekbelasting?? Hoe dan ook je zit nu wel mooi te kijken met je chello extreem! Wat kun je nu nog tegen UPC beginnen?? Ik betaal 75 euri in de maand voor deze snelheid! Ik voel me dus echt bedrogen door UPC... Ik hoor graag tips.
Kortom voor iedereen die alles getest heeft... Je weet nu welk antwoord je daarna kan verwachten. En verwacht echt niet dat al die moeite met testen en de helpdesk bellen ook maar iets veranderd aan je download snelheid...
Mijn regio is 5709 (Helmond)
grz
Vinoloco
