• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte bereikbaarheid Ziggo klantenservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dirk78

Hebben jullie ook zo'n moeite om de klantenservice te pakken te krijgen? Ik heb de afgelopen dagen al 5x proberen te bellen waarbij 2x na lang wachten (20 tot 30 min) de verbinding werd verbroken.

Het is echt om gek van te worden. :x
Ik voel weer een kassa uitzending aankomen :?
 
Heb ze niet vaak nodig. Maar toevallig 14 augustus met ze gebeld. Binnen een minuut (via 1200) iemand aan de lijn zonder enig probleem.
 
Ik heb de laatste een paar keer met hin via 1200 en 0900 gebeld en kreeg redelijk snel iemand aan de lijn.
Geduld is een schone zaak en soms kan iets wat langer duren dan normaal.
Er wordt toch ook vermeld wat de verwachte wachttijd is of niet?
Misschien is het net wat drukker als jij belt dus hopelijk een incident.
 
Ziggo slecht bereikbaar

Ook ik heb dit ervaren niet normaal meer of je nu heel vroeg in ochtend belt of in de avond laat maakt niets uit net als je een klacht indien via hun klachten formulier duurt ook heel lang!!!
 
Vervelend om te horen dat u dit probleem ervaart.

Zelf werk ik bij de helpdesk van ziggo en ik kan inderdaad begrijpen dat het heel vervelend is als klanten niet doorkomen ( vanwege drukte etc ).

Ik zou u de volgende keer willen adviseren op een ander tijdstip terug te bellen hoe vervelend het ook is. Helaas zijn we niet in staat iedereen te woord te staan ook al zouden we dit wel heel graag willen.

Het is te adviseren niet tijdens spitsuren 08:00-10:00, 12:00-14:00 en 17:00-20:00 uur omdat het op deze tijdstippen aanzienlijk drukker is dan normaal. Sommige mensen komen alsnog door en andere krijgen helaas te horen dat de wachtrij 10+ minuten is of op ander moment proberen.

Ook kunt u eventueel online hulp opzoeken of vragen op dit forum ( https://www.ziggo.nl/klantenservice ).

Hopelijk voldoende te hebben geinformeerd!
 
ziggo slecht bereik baar

ik bel ook wel eens naar ziggo en dat er aan gegeven word dat het druk is
en dat je op een later tijdstip moet bellen !
ik negeer dat en krijg dan snel een medewerker aan de lijn !
dit komt regelmatig voor ! dus niet na deze mededeling de hoorn er op leggen maar gewoon even wachten en het even wachten wor beloont !
als het inderdaat lang duurt kan je altyd nop op hangen en later bellen !:pompom::applause:
 
Zojuist 1uur en 15 minuten in de wacht gehangen. Het bandje wist te melden dat de wachttijd circa 1 minuut was, na 75 minuten was het wel genoeg geweest en werd van de kant van Ziggo de verbinding verbroken.

Heb moeten bellen via het 0900 nummer omdat de vaste aansluiting al maanden niet werkt. We hebben nu verschillende monteurs gehad, de BAM om de kabel op te graven en natuurlijk de 100 adviezen om de router te resetten.

Het laat zich raden dat ik ZEER ontevreden ben over zowel helpdesk als kwaliteit van de Ziggo verbinding, behoorlijk onprofessioneel..
 
Hier precies hetzelfde. Wachtijd ongeveer 1 minuut aldus het bandje. Na 15 minuten ff naar het forum en zie jouw melding. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Opgehangen en nog eens geprobeerd. Weer 1 minuut volgens het bandje. Maar nu na 10 minuten nog niks behalve de melding "nog een ogenblik geduld alstublieft".

Ze zijn weer ontzettend aan het klooien daar........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan