Ik heb vanmiddag mijn nieuwe Humax 5200 aangesloten.
Volgens Ziggo bij postcode 3701 frequentie 372 en netwerknr. 5555
Tijdens het proces kwamen de volgende gegevens vrij:
Sterkte:50%
Kwaliteit:100%
Het beeld op Ned.1 was zeker geen HD kwaliteit.
Daarna heb ik de software geupdated via de kabel.
Toen was de sterkte 39%
En de kwaliteit: 100%
Het beeld nog steeds matig en slecht in verhouding met het direkte beeld [zonder Humax] op de TV.
De Humax is via de bijgeleverde HD kabel en coaxkabel verbonden met mijn Philips TV. Het signaal komt direct van het aansluitkastje d.m.v. een coaxkabel van 10m.aangesloten op de Humax.
Overige apparaten zijn nu nog via een splitter na de Humax aangesloten.
Binnenkort wil ik een Tratec FRA752N op de aansluitdoos plaatsen en vanaf daar nieuwe kabels naar de Humax+TV en TV boven leggen.
Misschien is de oude situatie de oorzaak of heb ik een installatiefout gemaakt?
Volgens Ziggo bij postcode 3701 frequentie 372 en netwerknr. 5555
Tijdens het proces kwamen de volgende gegevens vrij:
Sterkte:50%
Kwaliteit:100%
Het beeld op Ned.1 was zeker geen HD kwaliteit.
Daarna heb ik de software geupdated via de kabel.
Toen was de sterkte 39%
En de kwaliteit: 100%
Het beeld nog steeds matig en slecht in verhouding met het direkte beeld [zonder Humax] op de TV.
De Humax is via de bijgeleverde HD kabel en coaxkabel verbonden met mijn Philips TV. Het signaal komt direct van het aansluitkastje d.m.v. een coaxkabel van 10m.aangesloten op de Humax.
Overige apparaten zijn nu nog via een splitter na de Humax aangesloten.
Binnenkort wil ik een Tratec FRA752N op de aansluitdoos plaatsen en vanaf daar nieuwe kabels naar de Humax+TV en TV boven leggen.
Misschien is de oude situatie de oorzaak of heb ik een installatiefout gemaakt?