• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

slecht tot geen beeld 3453 gebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is geen storing (bekend) in De Meern. Let wel, dit is een onafhankelijk forum dus niet van Ziggo en niet echt de geschikte plaats om storingsmeldingen te doen.

Je geeft aan dat je dit al 2 dagen hebt. Heb je mogelijk een 2e tv/ontvanger op de kabel aangesloten? En zo ja, als je de splitter er eens tussenuit haalt, is het beeld dan wel goed?
 
slechte to geen ontvangst HD kanalen pc 3454

Zit geen splitter tussen
alles zit zoals de monteur het heeft aangesloten
Alles werkte tot voor kort ook goed
Dus lijkt er ergens in jullie netwerk niet goed te gaan

en als ik de meldingen op de ziggo site bekijk zijn er de afgelopen tijd meerdere storingen geweest de afgelopen tijd
 
Zit geen splitter tussen
alles zit zoals de monteur het heeft aangesloten
Alles werkte tot voor kort ook goed
Dus lijkt er ergens in jullie netwerk niet goed te gaan

Dat wil nog niet zeggen dat de aansluitingen ook echt goed zitten.

Probeer eens de TV met een korte coax-kabel (bij voorkeur met kabelkeur) direct op het hoofdaansluitpunt (meestal in de meterkast) aan te sluiten.

Nog steeds blokjes --> ziggo bellen
geen blokjes --> alle aansluitingen nogmaals controleren.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan