Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er is geen storing (bekend) in De Meern. Let wel, dit is een onafhankelijk forum dus niet van Ziggo en niet echt de geschikte plaats om storingsmeldingen te doen.
Je geeft aan dat je dit al 2 dagen hebt. Heb je mogelijk een 2e tv/ontvanger op de kabel aangesloten? En zo ja, als je de splitter er eens tussenuit haalt, is het beeld dan wel goed?
Zit geen splitter tussen
alles zit zoals de monteur het heeft aangesloten
Alles werkte tot voor kort ook goed
Dus lijkt er ergens in jullie netwerk niet goed te gaan
en als ik de meldingen op de ziggo site bekijk zijn er de afgelopen tijd meerdere storingen geweest de afgelopen tijd
Zit geen splitter tussen
alles zit zoals de monteur het heeft aangesloten
Alles werkte tot voor kort ook goed
Dus lijkt er ergens in jullie netwerk niet goed te gaan