Zoals de titel al aangeeft heb ik last van blokken op kanaal 117 (NPO/101tv). Signaalwaardes zijn ook belabberd nl, signaal zwak en kwaliteitsbalkje komt niet verder dan slecht. Bij andere kanalen heb ik geen problemen. Bekabeling is allemaal goedgekeurd materiaal, AOP is ook al vervangen (ook goedgekeurd materiaal). Splitter is ook goedgekeurd materiaal. Internet is probleemloos. Dit speelt zowel bij m'n Horizon box als ook mijn extra ontvanger (Pace) en lijkt echt bij het inkomende signaal te liggen. Horizon box werkt verder prima. On demand werkt ook prima. Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik verder nog verder kan doen ??
Bij voorbaat dank voor de info.
Bij voorbaat dank voor de info.