S
Sheku
Beste,
In een tijd van twee weken is de kwaliteit van mijn beeld erg achteruit gegaan.
Werk zelf ook in de IT en bijna alles geprobeerd,
Interactieve recorder ge-reset, kabels vervangen, wand contactdoos ( waar alles binnen komt ) maar dit heeft niet willen baten.
Naar mijn mening is de geleverde versterker ( FRA-752/n ) defect, heb geprobeerd met een universele adapter weer leven in de versterker te blazen maar dit heeft niet willen baten. ( Het groene lampje wil niet meer branden ).
Nu heb ik al eens rond gekeken op internet en dit dingen zijn toch prijzig en was me af aan het vragen of dit niet onder garantie / service van Ziggo vervangen word?...
In een tijd van twee weken is de kwaliteit van mijn beeld erg achteruit gegaan.
Werk zelf ook in de IT en bijna alles geprobeerd,
Interactieve recorder ge-reset, kabels vervangen, wand contactdoos ( waar alles binnen komt ) maar dit heeft niet willen baten.
Naar mijn mening is de geleverde versterker ( FRA-752/n ) defect, heb geprobeerd met een universele adapter weer leven in de versterker te blazen maar dit heeft niet willen baten. ( Het groene lampje wil niet meer branden ).
Nu heb ik al eens rond gekeken op internet en dit dingen zijn toch prijzig en was me af aan het vragen of dit niet onder garantie / service van Ziggo vervangen word?...