P
pr0ph3t-
Hallo, ik heb sinds 4/5 dagen een probleem met de Analoge TV, regio Rotterdam (3073NB).
Als ik met versterker kijk, dan zie ik bij ned 1,2,3 - rtl 4,5,7 - net5 - national geographic allemaal strepen door het beeld heen, een soort van ruis, maar dan in horizontale strepen, van boven naar beneden.
Als ik zonder versterker kijk, heb ik echter geen beeld bij discovery / regionale zenders zijn vrijwel bagger.
En nu komt het gekke, als ik met versterker kijk, en ik haal de stekker van de UPC moden (telefoon/internet) eruit, dan doet hij het opeens perfect, haarscherp beeld, zonder ruis op geen 1 kanaal.
Komt dit probleem vaker voor of is er iets mis met m'n huis oid.
Als ik met versterker kijk, dan zie ik bij ned 1,2,3 - rtl 4,5,7 - net5 - national geographic allemaal strepen door het beeld heen, een soort van ruis, maar dan in horizontale strepen, van boven naar beneden.
Als ik zonder versterker kijk, heb ik echter geen beeld bij discovery / regionale zenders zijn vrijwel bagger.
En nu komt het gekke, als ik met versterker kijk, en ik haal de stekker van de UPC moden (telefoon/internet) eruit, dan doet hij het opeens perfect, haarscherp beeld, zonder ruis op geen 1 kanaal.
Komt dit probleem vaker voor of is er iets mis met m'n huis oid.

