B
Bors
Jullie zullen wel zeggen dat ik zeur, maar ik wil even mijn hart luchten
Als ik eerlijk ben zijn er alleen maar problemen met de tv sinds het Ziggo is.
@home was al bagger maar het wordt steeds slechter.
Regelmatig blokken in het beeld ( voornamelijk rtl 5) en dan springt het beeld zo maar over en zitten we op een andere zender. Of we zetten de tv aan en hebben helemaal geen radio of tv ontvangst. Dan moeten we de boel weer resetten:cry:
Verder zijn er regelmatig fantasie ondertitels op Zone Reality , Hilversum Best en en Discovery Science.
Vorige week bij Frost was er geen touw aan vast te knopen. De ondertitels bevatten een verhaal over molens wat geheel niet bij de film hoorde.
Als er een goed alternatief was, dan vertrok ik helemaal bij ziggo.
Internet en tv hebben we al veranderd en nu hebben we snel internet voor een 3e van de prijs van ziggo. En eindelijk telefoon, wat bij @home maar niet wilde lukken.:evil: Het lukte zelfs de monteur niet:?, nou ja, we konden een dag bellen en toen was het weer gebeurd.
En als je dan de helpdesk belt, en eindelijk iemand te pakken hebt, dan zeggen ze dat het aan je eigen installatie ligt. Wel raar hoor.
Het probleem lost zo niet op , maar het lucht wel op
Als ik eerlijk ben zijn er alleen maar problemen met de tv sinds het Ziggo is.
@home was al bagger maar het wordt steeds slechter.
Regelmatig blokken in het beeld ( voornamelijk rtl 5) en dan springt het beeld zo maar over en zitten we op een andere zender. Of we zetten de tv aan en hebben helemaal geen radio of tv ontvangst. Dan moeten we de boel weer resetten:cry:
Verder zijn er regelmatig fantasie ondertitels op Zone Reality , Hilversum Best en en Discovery Science.
Vorige week bij Frost was er geen touw aan vast te knopen. De ondertitels bevatten een verhaal over molens wat geheel niet bij de film hoorde.
Als er een goed alternatief was, dan vertrok ik helemaal bij ziggo.
Internet en tv hebben we al veranderd en nu hebben we snel internet voor een 3e van de prijs van ziggo. En eindelijk telefoon, wat bij @home maar niet wilde lukken.:evil: Het lukte zelfs de monteur niet:?, nou ja, we konden een dag bellen en toen was het weer gebeurd.
En als je dan de helpdesk belt, en eindelijk iemand te pakken hebt, dan zeggen ze dat het aan je eigen installatie ligt. Wel raar hoor.
Het probleem lost zo niet op , maar het lucht wel op


