P
PWolterink
Hallo allemaal,
Sinds de introductie van de publieke HD-zenders vertonen bij ons in Almere een aantal andere zenders zeer slecht beeld waarbij het programma niet meer te volgen valt.
Het betreffen de zenders:
RTL4 en 7 héél slecht beeld, niet te bekijken (allemaal blokjes door elkaar en slecht geluid) :'(
RTL5 slecht beeld, bijna niet te bekijken (allemaal blokjes door elkaar en slecht geluid)
HistorieHD en Voom HD minder slecht, bijna te bekijken.
Wie heeft er soortgelijke ervaringen?
en medewerkers van UPC, wat kan er aan gedaan worden?
Mvg Paul Wolterink
Sinds de introductie van de publieke HD-zenders vertonen bij ons in Almere een aantal andere zenders zeer slecht beeld waarbij het programma niet meer te volgen valt.
Het betreffen de zenders:
RTL4 en 7 héél slecht beeld, niet te bekijken (allemaal blokjes door elkaar en slecht geluid) :'(
RTL5 slecht beeld, bijna niet te bekijken (allemaal blokjes door elkaar en slecht geluid)

HistorieHD en Voom HD minder slecht, bijna te bekijken.

Wie heeft er soortgelijke ervaringen?
en medewerkers van UPC, wat kan er aan gedaan worden?
Mvg Paul Wolterink
