- Berichten
- 1.093
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Sinds een aantal dagen merk ik dat de analoge singaal in de Purmer Noord zeer slecht is.
Dit probleem is voornamelijk in de avond te zien en lost zich opeens ook weer vanzelf op.
Bij de buren navraag gedaan en daar worden de zelfde problemen opgemerkt.
Dit probleem dan ook gisteren doorgegeven aan de SD alleen had ik blijkbaar iemand aan de telefoon die het niet echt serieus nam. Gaf aan dat ik de HDTV box had los gekoppeld en voor de zekerheid maar eens een nieuwe Hirshmann kabel had getest.. Wat kreeg ik als antwoord..
Meneer het ligt aan uw HDTV ontvanger
Nogmaals eens aangegeven dat de HDTV ontvanger juist er even tussenuit gelaten is en het probleem nog aanwezig was. Toen was het even stil om vervolgens als antwoord te krijgen meneer uw kabel is gewoon stuk. waarop ik moest antwoorden dat ik juist de kabel voor de zekerheid even vervangen had voor een nieuwe kabel maar nog het zelfde probleem had. Uiteindelijk meneer het zit buiten en daar kunnen wij niets aan doen we lossen alleen problemen op die binnenshuis aanwezig zijn. Toen werd ik wel een beetje boos omdat die persoon gewoon totaal niet wou luisteren naar de klacht en uiteindelijk dan maar zei ik maak wel een ticket aan en kijk wel of de afdeling netwerk er naar wilt kijken.
Maar goed vandaag dus weer dezelfde ellende en wederom een slecht singaal met slecht beeld.
De buren hebben exact het zelfde probleem en tot heden is dit probleem al sinds een week..
Hebben anderen ook sinds een paar dagen slecht beeld op de analoge zenders met storing en strepen door het beeld heen waarbij dit probleem alleen in de avond optreed?
In de ochtend en overdag is er niets aan de hand maar in de avond beginnen de klachten opnieuw,
Dit probleem is voornamelijk in de avond te zien en lost zich opeens ook weer vanzelf op.
Bij de buren navraag gedaan en daar worden de zelfde problemen opgemerkt.
Dit probleem dan ook gisteren doorgegeven aan de SD alleen had ik blijkbaar iemand aan de telefoon die het niet echt serieus nam. Gaf aan dat ik de HDTV box had los gekoppeld en voor de zekerheid maar eens een nieuwe Hirshmann kabel had getest.. Wat kreeg ik als antwoord..
Meneer het ligt aan uw HDTV ontvanger
Nogmaals eens aangegeven dat de HDTV ontvanger juist er even tussenuit gelaten is en het probleem nog aanwezig was. Toen was het even stil om vervolgens als antwoord te krijgen meneer uw kabel is gewoon stuk. waarop ik moest antwoorden dat ik juist de kabel voor de zekerheid even vervangen had voor een nieuwe kabel maar nog het zelfde probleem had. Uiteindelijk meneer het zit buiten en daar kunnen wij niets aan doen we lossen alleen problemen op die binnenshuis aanwezig zijn. Toen werd ik wel een beetje boos omdat die persoon gewoon totaal niet wou luisteren naar de klacht en uiteindelijk dan maar zei ik maak wel een ticket aan en kijk wel of de afdeling netwerk er naar wilt kijken.
Maar goed vandaag dus weer dezelfde ellende en wederom een slecht singaal met slecht beeld.
De buren hebben exact het zelfde probleem en tot heden is dit probleem al sinds een week..
Hebben anderen ook sinds een paar dagen slecht beeld op de analoge zenders met storing en strepen door het beeld heen waarbij dit probleem alleen in de avond optreed?
In de ochtend en overdag is er niets aan de hand maar in de avond beginnen de klachten opnieuw,