• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slecht beeld NED 1, 2 en 3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Richy
  • Startdatum Startdatum
R

Richy

Hallo,

Sinds enige weken heb ik zeer slecht beeld NED 1, 2 en 3, blokkerig etc....deze zenders moet ik dus gewoon analoog kijken!!! De overige zenders zijn wel allemaal haarscherp? vreemd en ben benieuwd of andere dit ook hebben of oplossingen weten..



::)
 
Terug
Bovenaan