R
Richy
Hallo,
Sinds enige weken heb ik zeer slecht beeld NED 1, 2 en 3, blokkerig etc....deze zenders moet ik dus gewoon analoog kijken!!! De overige zenders zijn wel allemaal haarscherp? vreemd en ben benieuwd of andere dit ook hebben of oplossingen weten..

Sinds enige weken heb ik zeer slecht beeld NED 1, 2 en 3, blokkerig etc....deze zenders moet ik dus gewoon analoog kijken!!! De overige zenders zijn wel allemaal haarscherp? vreemd en ben benieuwd of andere dit ook hebben of oplossingen weten..
