B
buisj
Heb de laatste twee weken op diverse analoge zenders (bijv. NL1, 2, 3 en belgische zenders, etc.) zeer slecht storend en sneeuwend beeld.
Zijn er meer mensen die dit hebben ? (Postcode 2135 MR Hoofddorp)
Zijn er meer mensen die dit hebben ? (Postcode 2135 MR Hoofddorp)

