F
freakie
Vanaf het moment dat ik een Philips HD-DVR heb, heb ik alleen bij SBS6 last van een slecht analoog beeld. Het zijn golvende stoorstrepen die erg hinderlijk zijn. Wanneer ik de HD-DVR er tussenuit haal, dan zijn deze strepen (nagenoeg) weg. Het digitale beeld is overigens uitstekend.
Kan het misschien aan de coax in- / uitgang liggen? Alles is voorzien van goede kabels. Voor de volledigheid wil ik nog vermelden dat wanneer ik de stoom van de decoder afhaal, ik analoog geen tv meer kan kijken. Maar ik weet niet of dit zo hoort.
Alvast bedankt voor jullie tips/hulp!
Grtz,
freakie
Kan het misschien aan de coax in- / uitgang liggen? Alles is voorzien van goede kabels. Voor de volledigheid wil ik nog vermelden dat wanneer ik de stoom van de decoder afhaal, ik analoog geen tv meer kan kijken. Maar ik weet niet of dit zo hoort.
Alvast bedankt voor jullie tips/hulp!
Grtz,
freakie
