N
Nightshadow
Ligt het aan mij of is Slam!TV sinds vandaag uit het standaard pakket gegaan?
Ik was lekker aan het werken met Slam!TV op de achtergrond, opeens bleef hij hangen. Even gezapt en weer terug, toen kreeg ik geen signaal en nu krijg ik al een tijdje "Niet toegankelijk".
Verder dacht ik ook dat hij op een laag zender nummer stond? 14?
Ik was lekker aan het werken met Slam!TV op de achtergrond, opeens bleef hij hangen. Even gezapt en weer terug, toen kreeg ik geen signaal en nu krijg ik al een tijdje "Niet toegankelijk".
Verder dacht ik ook dat hij op een laag zender nummer stond? 14?

