• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slam!TV

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nightshadow
  • Startdatum Startdatum
N

Nightshadow

Ligt het aan mij of is Slam!TV sinds vandaag uit het standaard pakket gegaan?

Ik was lekker aan het werken met Slam!TV op de achtergrond, opeens bleef hij hangen. Even gezapt en weer terug, toen kreeg ik geen signaal en nu krijg ik al een tijdje "Niet toegankelijk".
Verder dacht ik ook dat hij op een laag zender nummer stond? 14?
 
Mogen ze van mij compleet overal uit halen, wat een bagger gedoe die zender zeg >:(
 
Phr3ak zei:
Mogen ze van mij compleet overal uit halen, wat een bagger gedoe die zender zeg >:(

Sssssst :P

Nee, dat was naast Xite enige redelijke zender in het standaard pakket, met meer muziek dan spraak. Bij Slam!TV vond ik de muziek beter dan bij Xite.
 
kijk eens op kanaal 621?

Kanaal 14 is een preview kanaal van nieuwe zenders..

621 is / wordt het standaard kanaal voor SlamTV
 
Omdat Kanaal 14 een promokanaal is tegenwoordig. Slam TV zit officieel in het Music pakket
 
Ah dus Slam!TV zat tijdelijk op het promokanaal (voor iedereen) en is nu alleen met het music pakket verkrijgbaar op 621?
 
Rodie zei:
Omdat Kanaal 14 een promokanaal is tegenwoordig. Slam TV zit officieel in het Music pakket
Dat klopt Slam tv is voor niemand toegankelijk meer (Tenzij jij een abbo hebt op Music zone)

Nu is Xite weer via kanaal 14 (waarom is mij een vraag, want deze is toch voor alle Royaal abbonees gratis)
 
davy16 zei:
Dat klopt Slam tv is voor niemand toegankelijk meer (Tenzij jij een abbo hebt op Music zone)

Nu is Xite weer via kanaal 14 (waarom is mij een vraag, want deze is toch voor alle Royaal abbonees gratis)

Xite wel gratis, maar hun On demand is wellicht weer een tijdje ter promotie voor iedereen? Slam!TV zou nooit in het royaal pakket komen, dit was tijdelijk als preview, je moet dat muziekpakket ervoor abonneren.
 
Dus je moet proberen of on demand van Xite werkt zoja is dat de oplossing.
Ik kan het niet zien want ik heb het music zone extreme pakket.
 
cornelisvandenberg zei:
Dus je moet proberen of on demand van Xite werkt zoja is dat de oplossing.
Ik kan het niet zien want ik heb het music zone extreme pakket.

Ik heb gekeken voor ON DEMAND Xite, en bij komt dit: Neem nu een abbonoment op music zone en kijk naar on demand van Xite
 
Terug
Bovenaan