• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slam!TV vanaf nu 16:9

Berichten
51
Zoals mij opgevallen is wordt SLAM!TV nu ook in 16:9 uitgezonden :) hoewel niet alle videoclips nog zijn aangepast
 
Ziet er veel beter uit op deze manier.
Het logo is nu stukke kleiner en de melding over welke clip is ook beter
 
inderdaad stukken beter zo, hopelijk volgt de rest ook zo snel mogelijk.
 
Terug
Bovenaan