Slaap, kindje, slaap

aadjepiraatje

Forum Gebruiker
Berichten
197
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik vraag mij al geruime tijd af wat voor soort mensen de (standaard)e-mails van Chello opstellen welke verstuurd worden naar aanleiding van klachten. Volgens mij zit er ene mijnheer Klaas Vaak achter de desk. Onlangs nog (op 11 november) kreeg ik naar aanleiding van een melding via het broemd-beruchte klachtenformulier zo een standaardmail welke begint met: "Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat ons product niet aan uw wensen voldoet" Even later staat er de volgende vermelding in deze e-mail:

"Potentiële en bestaande klanten van UPC kunnen op de website van Coax inzicht krijgen in de recent werkelijk gehaalde snelheden per gemeente: www.coax.nl. "

en nog iets verder:

"Inmiddels ondervinden de meeste klanten een duidelijke verbetering zowel voor wat betreft de beschikbaarheid als in de snelheid van het netwerk. Dit blijkt onder meer uit metingen van COAX Nederland. Zie voor gedetailleerde informatie: www.coax.nl."

Naar mijn bescheiden mening wordt er hier getracht de argeloze lezer zand in de ogen te strooien (tenzij mijnheer Klaas Vaak zelf te veel zand in z'n ogen heeft gekregen), WANT op de site van COAX wordt vermeld dat "door een technische storing" de meetgegevens niet in de database kunnen worden verwerkt. Enig speurwerk laat zien dat de laatste keer dat deze database is bijgewerkt op 3 oktober j.l. was. Dus, wie zit er nou te slapen? ??? IK NIET. Alhoewel ik tijdens het down/up loaden soms wel in slaap dreig te vallen.
 
D

dotcom

nee joh.....je zit er helemaal naast.
ik heb wel degelijk verbetering,ben van gem.4 Kb/s naar wel 6Kb/s gegaan ;D
en die standaard meel sturen ze volgens mij naar iedereen ongeacht klacht of compliment over upc ::)
 
Bovenaan