J
J.M.Gordijn
Ik heb gekocht voor de beveiliging van mijn huis een skytronic DVR met 4 camera`s. Type 351.154
Deze wil ik nu op mijn I phone 4 hebben.
geïnstalleerd bij Itunes ASee app.
Maar krijg geen beeld.
Wie weet hoe en wat ik open moet zetten
op het modem Ubee wifi modem evw 321B.
Bijvoorbaad dank.
Ben niet zo technisch met deze dingen, dus graag in Dummy taal
Deze wil ik nu op mijn I phone 4 hebben.
geïnstalleerd bij Itunes ASee app.
Maar krijg geen beeld.
Wie weet hoe en wat ik open moet zetten
op het modem Ubee wifi modem evw 321B.
Bijvoorbaad dank.
Ben niet zo technisch met deze dingen, dus graag in Dummy taal