• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Skytronic DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter J.M.Gordijn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

J.M.Gordijn

Ik heb gekocht voor de beveiliging van mijn huis een skytronic DVR met 4 camera`s. Type 351.154

Deze wil ik nu op mijn I phone 4 hebben.
geïnstalleerd bij Itunes ASee app.
Maar krijg geen beeld.
Wie weet hoe en wat ik open moet zetten
op het modem Ubee wifi modem evw 321B.

Bijvoorbaad dank.
Ben niet zo technisch met deze dingen, dus graag in Dummy taal
 
Hoofdstuk 6.3.3.3 :
uPnP aanzetten

of de poort die je ingesteld hebt forwarden in ze Ziggo router.
 
ben wel een beetje bekend met de computer.
Maar dit is weer abacadabra.
Kan je mij aub vertellen hoe ik dit moet doen.
Of misschien een link geven, naar een site waar dit word uitgelegd.
Hartelijk dank alvast voor je hulp.

gr. hans
 
Heb nu een handleiding gedownload van het internet.
Die is veel uitgebreider zie ik.
Dus hoop dat ik eruit kom.
Dank je wel voor je antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan