SkyShowtime ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dicky
  • Startdatum Startdatum
Franz,
Kan al maanden SkyShowtime niet activeren, is een bekend probleem bij Ziggo maar nog steeds niet opgelost!
Volgens ZIGGO wordt hier nu bijna 1 jaar aan een oplossing gewerkt? ( zouden ze dit zelf geloven! ??? )
 
Ik neem aan dat je al gebeld hebt met de helpdesk.
Je kunt je probleem ook melden via @Webcare Ziggo , meestal nemen zij wel de tijd en moeite om het in jouw geval op te lossen. Klik op de link en kies voor stuur privebericht.
 
Heeft geen zin, krijg overall het zelfde antwoord
“PROBLEEM BEKEND ER WORDT HARD. NAAR EEN OPLOSSING GEZOCHT!”
 
Tja, succes ermee dan, en sorry voor het ongemak, zoals ze dan zeggen.
Maar, probeer het toch eens via @Webcare Ziggo , er zijn daar mensen die soms wonderen kunnen verrichten , ik spreek uit ervaring ;)
 
Laatst bewerkt:
Middels deze e-mail willen we je op de hoogte stellen dat jouw account op de Ziggo Community voor onbepaalde tijd is geblokkeerd. Helaas ben je na de tijdelijke blokkade van jouw account vrijwel direct verder gegaan met waar je bent gebleven wat betreft het overtreden van onze huisregels.
Je hebt opnieuw gereageerd in topics van andere users en hier geen positieve bijdrage aan geleverd. De aanwijzingen vanuit ons als moderators worden eveneens niet opgevolgd. Je bent hier nu meermaals op aangesproken. Een officiële waarschuwing en tijdelijke blokkade van jouw account hebben er niet voor gezorgd dat de huisregels worden nageleefd, waardoor we hebben moeten besluiten om jou de toegang tot onze Community permanent te ontzeggen.

Met vriendelijke groet,

Het Ziggo Community team

Dit is het resultaat als je kritisch bent over de CHAOS aan niet opgeloste problemen zoals SkyShowtime dat al 1 jaar bij diverse klanten niet kan worden geactiveerd door dit LOW TEC bedrijf! 👎
 
SST 1.jpg.webp
 
Met de hoed in de hand komt men door het ganse land zei men vroeger, met andere woorden,
snap dat je gefrustreerd bent, maar met schelden kom je niet verder ;)
 
ik had het probleem met hbo max al sinds maart en pas vandaag kon ik het eindelijk activeren
 
Terug
Bovenaan