K
kustlijn
Tot een paar dagen geleden had ik nooit last met Skype, een voip systeem.
Tot er een update kwam naar 3.8.11 nog wat of zo.
Vanaf dat moment gaat het steeds mis bij het opstarten.
U moet weten ik heb van multikabel F Secure op mijn computer.
Ik krijg bij het opstarten steeds een venster in beeld.
En wat ik ook doe, ik krijg dat venster niet weg.
Wel weg, maar hij verschijnt direct weer.
Of ik nu WEIGER, TOESTAAN klik, ditzelfde scherm komt er weer.
Ook als ik het vakje aanvink "deze niet meer tonen", geen resultaat.
Pas als ik dit venster uit beeld schuif en Skype verwijder , blijft het weg.
Ik heb nu een oudere versie van Skype gedownload, maar met hetzelfde resultaat.
In het scherm staat iets van:
Skype.exe
locatie: :c:\program files\skype\fone\
Vorig jaar toen ik F secure net had, had ik vergelijkbaar probleeem met twee andere programma's.
Toen ik vervolgens al die vensters wegklikte werdt ik aangemerkt als spammer door multikabel. :cry:
Maar in de tussentijd heeft F secure dez problemen niet meer laten zien.
Wie weet raad?
Tot er een update kwam naar 3.8.11 nog wat of zo.
Vanaf dat moment gaat het steeds mis bij het opstarten.
U moet weten ik heb van multikabel F Secure op mijn computer.
Ik krijg bij het opstarten steeds een venster in beeld.
En wat ik ook doe, ik krijg dat venster niet weg.
Wel weg, maar hij verschijnt direct weer.
Of ik nu WEIGER, TOESTAAN klik, ditzelfde scherm komt er weer.
Ook als ik het vakje aanvink "deze niet meer tonen", geen resultaat.
Pas als ik dit venster uit beeld schuif en Skype verwijder , blijft het weg.
Ik heb nu een oudere versie van Skype gedownload, maar met hetzelfde resultaat.
In het scherm staat iets van:
Skype.exe
locatie: :c:\program files\skype\fone\
Vorig jaar toen ik F secure net had, had ik vergelijkbaar probleeem met twee andere programma's.
Toen ik vervolgens al die vensters wegklikte werdt ik aangemerkt als spammer door multikabel. :cry:
Maar in de tussentijd heeft F secure dez problemen niet meer laten zien.
Wie weet raad?