Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bekijk fe website nu voor het eerst mobiel.gelijk een vraag/opmerking/request: is er een manier om die afschuwelijke iCrap skin uit te zetten of te veranderen naar een nette Holo skin?
Is dit iets voor je?
Forum WAP : www.Chelloo.nl/upc/index.php?wap
Forum WAP2 : www.Chelloo.nl/upc/index.php?wap2
Forum iMode : www.Chelloo.nl/upc/index.php?imode