R
roos
Ik ben met een gewone netwerkverbinding (kabel en niet wireless) aan gesloten op mijn sitecom wl122 router. Dit gaat prima.. tot na een uur. Na een uur ben ik mijn internet verbinding kwijt. Als ik daarna mijn router er tussen uit haal, werkt alles weer gewoon..
Ik heb iemand van de helpdesk bij Chello aan de telefoon gehad en hij dacht het misschien aan de leasetijd van de router lag. Dit kon je volgens hem instellen. Misschien dat deze standaard op een uur staat?
Waar kan je dit instellen? Of is dit helemaal niet het probleem? Wie heeft dit probleem ook?
groet, Roos
ps: ik had dit onderwerp eerst in de verkeerde catagorie gepost.. sorry
Ik heb iemand van de helpdesk bij Chello aan de telefoon gehad en hij dacht het misschien aan de leasetijd van de router lag. Dit kon je volgens hem instellen. Misschien dat deze standaard op een uur staat?
Waar kan je dit instellen? Of is dit helemaal niet het probleem? Wie heeft dit probleem ook?
groet, Roos
ps: ik had dit onderwerp eerst in de verkeerde catagorie gepost.. sorry