D
D@Loup
Hallo allemaal,
Ik maak sinds kort gebruik van een Sitecom WL-308. Voorheen had ik een Netgear router en daar werd alles automatisch ingesteld. Bij deze router moet je helaas alles 'zelf doen'.
Het lukt me gewoon niet om bestanden te delen met andere pc's in mijn netwerk. Kennelijk 'zien' mijn pc's elkaar wel maar kan ik geen bestanden uitwisselen.
De pc met de bij UPC geregistreerde kaart heeft WXP als OS. De andere pc draait op Windows VISTA. De laptop draait nu op W7 (voorheen op VISTA).
Ik hoop dat iemand me raad kan geven want ik zie door de vele mogelijkheden van deze router 'het bos' niet meer
Alvast dank voor jullie tijd en moeite.
Grtz
Ik maak sinds kort gebruik van een Sitecom WL-308. Voorheen had ik een Netgear router en daar werd alles automatisch ingesteld. Bij deze router moet je helaas alles 'zelf doen'.
Het lukt me gewoon niet om bestanden te delen met andere pc's in mijn netwerk. Kennelijk 'zien' mijn pc's elkaar wel maar kan ik geen bestanden uitwisselen.
De pc met de bij UPC geregistreerde kaart heeft WXP als OS. De andere pc draait op Windows VISTA. De laptop draait nu op W7 (voorheen op VISTA).
Ik hoop dat iemand me raad kan geven want ik zie door de vele mogelijkheden van deze router 'het bos' niet meer

Alvast dank voor jullie tijd en moeite.
Grtz