• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sitecom wl 183 300-N & USB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter korvim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

korvim

sitecom wl 183 300-N & USB hulp gevraagd!

Gekocht. Installatie zou via 1 druk op de knop van de router en de usb stick gaan, maar helaas......

heb een com 21 modem van Casema staan met 100 mbs. Verbinding werkt goed. Iemand een tip?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Com 21 bestaat deze nog, ik kreeg er in 1996 zo een om uit te testen.:wink:
 
Niet meer op de consumentenmarkt (in elk geval niet bij Multikabel en @Home). Ze worden niet meer gemaakt, net als de HCX-en (Headend Channel Switches) waar het modem contact mee maakte.

Door de uitfasering op de consumentenmarkt zijn er weer genoeg spares om een beperkt aantal zakelijke klanten te bedienen, al lijkt ook daar nu een uitfasering ingezet te zijn (denk ivm verouderde techniek met nogal wat beperkingen op de upload en veel buurman-effect).
 
Gekocht. Installatie zou via 1 druk op de knop van de router en de usb stick gaan, maar helaas......

heb een com 21 modem van Casema staan met 100 mbs. Verbinding werkt goed. Iemand een tip?


heb je wlan ingeschakeld in de router config?
 
Ja, maar waar hij zich over verbaast, is dat iemand een 100 Mbit lijn over een modem haalt dat maximaal 10 Mbit Half Duplex aan kan...

Of het moet een van de latere Com21 modellen zijn die Docsis (geen Eurodocsis!) aankonden, maar daarvan zie ik nergens dat ze ooit in Nederland gebruikt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan