Sitecom Wl-114 Broadband Router

j.pikaar

Forum Gebruiker
Berichten
126
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo ik heb nu 2 weken een wl-114 router van sitecom.
Heb de Laatste firmware er al opstaan.
Als ik met mijn desktop pc op internet zit geen probleem.
Alleen als ik met mijn laptop via het draadloos gebeurenm op internet zit dan wilt het wel eens gebeuren dat mijn router vast loopt. ???
Ik heb ook al een keer de router omgeruild. maar dit mocht geen verschil uit maken.
ik heb ook al verschillende channels geprobeerd maar ook dit werkt niet.
Weet er iemand voor dit type router een oplossing?

Gr,
Jacky
 
Jackie,

Ik heb hetzelfde probleem maar de hulp van Sitecom gaat niet verder dan een "harde reset" en van voren af aan beginnen. Ik was zelf op zoek naar een oplossing toen ik jou berichtje tegenkwam. Als ik meer te weten kom laat ik van me horen.

Frank
 
Ja ik heb ook al een paar keer gebeld / gemaild naar de helpdesk.
heb al een keer de opdracht gekregen om de router te ruilen maar maakt ook niets uit.
wat me wel opvalt is dat het meer gebeurt als ik een p to p progje aan heb staan

greets :)
 
ik heb gister toch nog maar een keer naar sitecom gestuurd met de vraag waneer de nieuwe firmware update uitkomt :)
kreeg deze ochtend een mailtje terug dat ze er al een hadden maar dat hij nog niet te verkrijgen was via hun website.
maar ze hadden hem toegevoegd aan de mail.
ben nu alweer 3 uur online en mijn verbinding is er nog steeds :)
zelfs nu ik een aantal downloads en remote op een anderre pc zit blijft de verbinding bestaan en dat lukte me eerst niet :)
dus hoop dat het nu opgelost is
 
Dank voor de tip. Nieuwe firmware zit erop en.......het lijkt goed te gaan. Ik had al een verbetering nadat ik een aantal poorten had dichtgegooid voor die P2P programma's. Het leek wel of dit de oorzaak was. Maar helaas... Nu afwachten...
 
Aanvulling: ik ben nu al een paar dagen zonder problemen (lees onderbrekingen) on-line! Het lijkt er dus sterk op dat de problemen door die laatste firmware zijn opgelost. Wat ik niet begrijp is de eerdere reacties van Sitecom waarin alleen wordt aangegeven dat je de router moet resetten? En dat terwijl ze al bezig waren met een update van de firmaware. Mogelijk is er geen interne communicatie........
 
Terug
Bovenaan