H
hanhen
:giveup:Hallo allemaal,
Ik heb wat hulp nodig bij het werkend krijgen van mijn router Sitecom WL607 in combinatie met een Motorola modem SBV5121E bij casema.
Met mijn vorige router Sitecom DC202 had ik geen problemen.
Ik heb een andere router aangeschaft vanwege de mogelijkheid tot draadloos werken.
Als ik de WL 607 aansluit krijg ik gewoon verbinding met internet.
Dat lijkt dus goed.
Echter bij het openen van een nieuwe internetpagina duurt dat erg lang of opent soms zelfs helemaal niet.
Met de DC202 had ik daar geen last van.
Ik heb ditzelfde probleem met een Sitecom WL161 geprobeerd en dat gaf hetzelfde probleem.
De standaard oplossingen zoals modem uit\aanzetten etc heb ik al geprobeerd.
Ik heb ook met andere (vaste) ip instellingen op de router getest. Het probleem blijft hetzelfde.
Ik ben nu weer terug naar de DC202.
Ik wil wel graag de nieuwe router werkend krijgen.
Heeft iemand nog suggesties?
Aanvulling 5-10-2008
Ik heb van Sitecom een beta update ontvangen.
Ik had v1.0 en nu beta 1.2
Het probleem lijkt opgelost.
Ik sluit nu de discussie.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Ik heb wat hulp nodig bij het werkend krijgen van mijn router Sitecom WL607 in combinatie met een Motorola modem SBV5121E bij casema.
Met mijn vorige router Sitecom DC202 had ik geen problemen.
Ik heb een andere router aangeschaft vanwege de mogelijkheid tot draadloos werken.
Als ik de WL 607 aansluit krijg ik gewoon verbinding met internet.
Dat lijkt dus goed.
Echter bij het openen van een nieuwe internetpagina duurt dat erg lang of opent soms zelfs helemaal niet.
Met de DC202 had ik daar geen last van.
Ik heb ditzelfde probleem met een Sitecom WL161 geprobeerd en dat gaf hetzelfde probleem.
De standaard oplossingen zoals modem uit\aanzetten etc heb ik al geprobeerd.
Ik heb ook met andere (vaste) ip instellingen op de router getest. Het probleem blijft hetzelfde.
Ik ben nu weer terug naar de DC202.
Ik wil wel graag de nieuwe router werkend krijgen.
Heeft iemand nog suggesties?
Aanvulling 5-10-2008
Ik heb van Sitecom een beta update ontvangen.
Ik had v1.0 en nu beta 1.2
Het probleem lijkt opgelost.
Ik sluit nu de discussie.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Laatst bewerkt door een moderator:
