• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sitecom router WL607

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hanhen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hanhen

:giveup:Hallo allemaal,
Ik heb wat hulp nodig bij het werkend krijgen van mijn router Sitecom WL607 in combinatie met een Motorola modem SBV5121E bij casema.
Met mijn vorige router Sitecom DC202 had ik geen problemen.
Ik heb een andere router aangeschaft vanwege de mogelijkheid tot draadloos werken.
Als ik de WL 607 aansluit krijg ik gewoon verbinding met internet.
Dat lijkt dus goed.
Echter bij het openen van een nieuwe internetpagina duurt dat erg lang of opent soms zelfs helemaal niet.
Met de DC202 had ik daar geen last van.
Ik heb ditzelfde probleem met een Sitecom WL161 geprobeerd en dat gaf hetzelfde probleem.
De standaard oplossingen zoals modem uit\aanzetten etc heb ik al geprobeerd.
Ik heb ook met andere (vaste) ip instellingen op de router getest. Het probleem blijft hetzelfde.
Ik ben nu weer terug naar de DC202.
Ik wil wel graag de nieuwe router werkend krijgen.
Heeft iemand nog suggesties?

Aanvulling 5-10-2008
Ik heb van Sitecom een beta update ontvangen.
Ik had v1.0 en nu beta 1.2
Het probleem lijkt opgelost.
Ik sluit nu de discussie.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb exact hetzelfde probleem since een paar dagen (eind January) met deze Sitecom WL-607 in omgeving Utrecht. Sommige sites laden ok (Google), andere sites laden zeer langzaam of helemaal niet. Als ik de PC direct op de Kabel Modem (Motorola SB5100E) aansluit werkt alles perfect. Wilt U SVP graag even aangeven, hoe kom ik aan die Beta 1.2 versie kom? Sitecom bellen? tel nu?
 
Latere toevoeging: Mijn probleem is inmiddels opgelost door de software patch van Sitecom te downloaden. Hier is de link https://www.sitecom.com/drivers_result.php?groupid=5&productid=699

Ziggo Help desk: Let Neem SVP nota hiervan. Mijn probleem is hiermee verdwenen. Er zullen ongetwijfeld anderen met dit zelfde probleem kampen en bij jullie om help vragen. Misschien eens contact opnemen met Sitecom en de achtergrond vragen en te proberen the begrijpen?
 
Latere toevoeging: Mijn probleem is inmiddels opgelost door de software patch van Sitecom te downloaden. Hier is de link https://www.sitecom.com/drivers_result.php?groupid=5&productid=699

Ziggo Help desk: Let Neem SVP nota hiervan. Mijn probleem is hiermee verdwenen. Er zullen ongetwijfeld anderen met dit zelfde probleem kampen en bij jullie om help vragen. Misschien eens contact opnemen met Sitecom en de achtergrond vragen en te proberen the begrijpen?

Ik heb precies hetzelfde alleen met de sitecom wl-312 ik ga morgen ziggo even bellen of sitecom of heeft iemand hier een oplossing? :pompom:
 
Snelheid stort in elkaar bij sitecom wl312

Ik heb ook het probleem dat de snelheid naar beneden zakt.

Net na de reset kan ik makkelijk de 10mb/sec halen, maar ga ik nu continu data vragen zoals downloaden via newsgroepen, zakt de snelheid dramatisch in ik heb het nog 1 keer kunnen meten en kwam uit op 800kb/sec, daarna niets meer internet paginas worden niet meer geladen. Het enige is de router resetten. Als iemand een oplossing heeft HEEEEEEL graag.

maxbroere ben jij al wat wijzer???
 
kan er iemand van jullie porten openen?

ik heb zelf ook een sitecom en internet is best wel snel.
maar als ik wil downloaden met utorrent, krijg ik de melding dat ik poorten moet openen... het lukt mij niet
heb t via firewall geprobeerd en nog een maar die kan ik zo snel ff niet bedenken
alvast bedankt

groetjes Nikky1979

ps bij mij ging het internet weer werken toen ik op de resetknop drukte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan