• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sitecom dc202 probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nosferatu!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nosferatu!

Als ik eMule een tijdje aan heb gehad en ik sluit het af dan is me ping hoog varieert van 50 tot 100 normaal is ie 10 en me dl snelheid lager dan normaal :cry: als ik dan router reset en adapter in en uit stopkontakt haal dan is me ping weer normaal en me dl snelheid ook weer goed 8)

Maar ik heb geen zin om elke keer alles te resetten !

Waar kan dit aan liggen ??

Of ligt dit aan me router ??
 
Jah ik durf die firmware 1630 niet echt aan :roll: heb niet echt goeie berichten gelezen op tweakers.net
 
als de nieuwe versie van de firmware niet bevalt kan je altijd nog terug naar de vorige versie....

Zorg wel voordat je update naar de nieuwe versie, je een backup van de vorige versie op je harde schijf hebt staan.... maakt het wat makkelijker als je weer terug wilt naar de vorige versie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan