• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Site linkedIn werkt maar half?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter loosoft
  • Startdatum Startdatum
L

loosoft

Als ik naar de site van LinkedIn ga (www.linkedin.com), dan krijg ik een soort tekst-gebaseerd scherm:

-->
LinkedIn
•Startpagina
•Wat is LinkedIn?
•Nu lid worden

Aanmelden
◦E-mail:
◦Wachtwoord:



--------------------------------------------------------------------------------

Meer dan 175 miljoen professionals gebruiken LinkedIn om informatie en ideeën uit te wisselen
•Blijf op de hoogte van uw contacten en uw bedrijfstak
•Zoek de mensen en deskundigheid die u nodig hebt om resultaten te boeken
•Beheer uw professionele identiteit online

etc. etc.

Als je dan op de link "Instellingen" klikt, verschijnt weer de "notmale" (HTML) layout, maar als ik op die pagina bijv. naar mijn postbus ga, is de zaak weer geheel gestripped naar tekst.

Iemand enig idee of dit aan hun site ligt? Alle andere sites werken namelijk wel gewoon.
 
Ik zelf vermoed dat ze bezig zijn met die pagina's. Sommige laden nu wel die het eerst niet deden. Maar ze zijn nog verre van compleet.
 
Dit probleem heeft op het ogenblik niet alleen Linkedin, maar ook Outlook.com of Hotmail
je moet 2 of 3 de vernieuwings knop aanklikken , dan pas krijg je de goede leesbare site voor je ogen,
is erg storend.

Kan dit soms ook te maken hebben met de Microsoft storingen bij UPC ???
 
Gelukkig plaatsen ze geen storingsmelding op hun site. Ben nog maar de hele avond aan het klooien. Er zijn heel wat meer sites die nu niet goed werken. Ook de itunes appstore werkt niet goed.
 
Zou dat er mee te maken hebben dat ik onder andere ook problemen heb met het benaderen van de store in iTunes en het benaderen van sites als apple.com/nl?

Ben de hele avond al vanalles aan het proberen. DNS die ik gebruik is van Google (8.8.8.8) dus kan het niet zijn zou je denken...
 
Ik heb die van Google, OpenDNS en UPC geprobeerd, maar bij allemaal hetzelfde resultaat...

Facebook laadt ook half. Maar het is niet hetzelfde bij alle websites.

Ik hoop niet weer dat het dat rare routerings/DNS-probleem is...

Mijn ping schommelt ook enorm (modem uit- aan gezet --> bekabeld direct op het modem) tussen de 50 en de 400 ms...
 
Problemen lijken (in ieder geval bij mij) opgelost te zijn. Ik ervaar de gisteravond gemeldde problemen niet meer.
 
Hier gaat het laden van LinkedIn gelukkig ook weer als vanouds :)
 
Terug
Bovenaan