Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als een site hosten hetzelfde is als een webserver draaien, dan geeft Tess het onderstaande antwoord.
De diensten van Ziggo zijn bestemd voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik door consumenten. Het is niet toegestaan om een publiek toegankelijke server in verbinding met Ziggo te draaien. Op onderstaande pagina zie je een overzicht van overtredingen.
Wat is er verboden met betrekking tot het draaien van servers?
Het is ondermeer verboden om:
inbeltoegang te verstrekken
gebruikersaccounts voor derden te hosten
e-mail of news-abonnementen te verstrekken
news-feeds te verspreiden
een proxyserver te draaien die voor derden toegankelijk is
Zover ik weet werkt mijn http, ssh, sftp server en vnc over ssh tunnel gewoon als ik de porten open zet.
Altijd handig als ik op mijn eigen computer wil werken als ik ergens anders ben.
edit: is al weer even terug dat ik het gebruikt heb.