• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Site hosten.. Op Ziggo verbinding ( poort 80 )

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Steeg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Steeg

Wie o wie, kan het me zeggen, is t toegestaan, of nog steeds ( zoals bij MK ) oogluikend toegestaan
 
Als een site hosten hetzelfde is als een webserver draaien, dan geeft Tess het onderstaande antwoord.

De diensten van Ziggo zijn bestemd voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik door consumenten. Het is niet toegestaan om een publiek toegankelijke server in verbinding met Ziggo te draaien. Op onderstaande pagina zie je een overzicht van overtredingen.

Wat is er verboden met betrekking tot het draaien van servers?
Het is ondermeer verboden om:
  • inbeltoegang te verstrekken
  • gebruikersaccounts voor derden te hosten
  • e-mail of news-abonnementen te verstrekken
  • news-feeds te verspreiden
  • een proxyserver te draaien die voor derden toegankelijk is
  • een open mail relay te draaien
 
Zover ik weet werkt mijn http, ssh, sftp server en vnc over ssh tunnel gewoon als ik de porten open zet.
Altijd handig als ik op mijn eigen computer wil werken als ik ergens anders ben.
edit: is al weer even terug dat ik het gebruikt heb.:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan