• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SIP Registration

  • Onderwerp starter lwberrevoets
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lwberrevoets

Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem. Dat is het volgende:
Voor mijn werk moet ik via een website bellen met klanten/prospects. Dat doe ik van huis uit. Nu krijg ik bij elke belpoging de melding "SIP Registration Failed". Wat is hier aan te doen?
 
Dat hangt helemaal af van het apparaat waar je mee gaat bellen.
Als dat een SIP telefoon is moet je denk ik e.e.a. instellen in je router om portforwarding in te stellen . Vaak is dat in elk geval poort 5060 die je naar je telefoon moet laten doorzetten. Maar ik neem aan dat je werkgever wel instructies bij die telefoon heeft gegeven, want dat zijn standaard zaken bij VOIP.

Mocht je meer tips willen, dan moet je meer info geven over de apparatuur die je gebruikt en zo. (zonder inlog en persoonlijke gegevens uiteraard :wink: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan