R
ray0000
Goedenavond
Ik ben sinds kort in het bezit van de multikabel family bundel, ik heb dus ook alles aangesloten zoals was vermeld , maar na deze aansluiting is mijn analoge signaal je kan wel zeggen beroerd , nou lijkt het boven in de slaapkamers wel mee te vallen ,maar dit zal wel komen omdat dit signaal versterkt naar boven gaat doormiddel van een hirschman versterker ,beneden gaat het signaal vanuit de muur in de zogenaamde signaal verdeler/versterker naar de digitale ontvanger , dit signaal lijkt mee te vallen , maar in het menu van de humax (fox) staat mijn signaal sterkte op 8 % , de kwaliteit op 100%, de beg. Op 15 a 50 , is dit normaal of is dit toch te zwak ? zou ik ook de groene kabel van multikabel rechtstreeks op het verdeel stuk kunnen aansluiten ,zonder dat deze eerst in een muurdoos gaat en dan van daar uit weer in de verdeler , dit zou dan toch weer wat db schelen zou ik denken , maar kan dit ook ?
Mvg. raymond
Ik ben sinds kort in het bezit van de multikabel family bundel, ik heb dus ook alles aangesloten zoals was vermeld , maar na deze aansluiting is mijn analoge signaal je kan wel zeggen beroerd , nou lijkt het boven in de slaapkamers wel mee te vallen ,maar dit zal wel komen omdat dit signaal versterkt naar boven gaat doormiddel van een hirschman versterker ,beneden gaat het signaal vanuit de muur in de zogenaamde signaal verdeler/versterker naar de digitale ontvanger , dit signaal lijkt mee te vallen , maar in het menu van de humax (fox) staat mijn signaal sterkte op 8 % , de kwaliteit op 100%, de beg. Op 15 a 50 , is dit normaal of is dit toch te zwak ? zou ik ook de groene kabel van multikabel rechtstreeks op het verdeel stuk kunnen aansluiten ,zonder dat deze eerst in een muurdoos gaat en dan van daar uit weer in de verdeler , dit zou dan toch weer wat db schelen zou ik denken , maar kan dit ook ?
Mvg. raymond