C
cjkos
We hebben sinds afgelopen zondag geen telefonie verbinding meer. Alleen een knipperend lampje.
Ik heb eigenlijk alles geprobeerd (30 seconden uitzetten etc). Internet doet het nu weer, maar volgens de Ziggo storing/onderhoudspagina is er geen probleem meer. We zijn maandag 1 keer gebeld, kennelijk deed hij het dus weer, maar die werd tijdens het gesprek afgebroken, daarna geen verbinding meer gehad.
Mochten er problemen zijn dan kan ik telefonisch contact opnemen? Alleen zonder mobieltje is dat enigszins een probleem.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik zit in oud Casema gebied.
Groeten John
Ik heb eigenlijk alles geprobeerd (30 seconden uitzetten etc). Internet doet het nu weer, maar volgens de Ziggo storing/onderhoudspagina is er geen probleem meer. We zijn maandag 1 keer gebeld, kennelijk deed hij het dus weer, maar die werd tijdens het gesprek afgebroken, daarna geen verbinding meer gehad.
Mochten er problemen zijn dan kan ik telefonisch contact opnemen? Alleen zonder mobieltje is dat enigszins een probleem.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik zit in oud Casema gebied.
Groeten John