Ehm... hoeveel posts ga je nog doen? Ik zie 5 wel érg oude topics met alleen DC++ vragen omhoog geschopt worden....
Verder klaag je dat het plotseling traag is geworden, kun je ook vertellen wat je zelf al ondernomen hebt aan controles om je probleem mogelijk zelf te verhelpen?
Ik denk dan aan bijvoorbeeld firewalls/virusscanners/routers/softwareupdates e.d. Mogelijk ben ik in het rijtje nog wat vergeten zoals: apparatuur resetten of opnieuw opstarten, kabels controleren, eventueel opnieuw aansluiten, wireless werken waarbij een nieuw wireless netwerk in je omgeving je eigen netwerk is komen storen?
Of chello alleen jouw snelheid knijpt is natuurlijk lastig na te gaan. Zeker als je daarbij niet vermeld in welke plaats je zelf zit is het lastig voor mensen uit je eigen omgeving die toevallig ook op dit forum zitten het zouden kunnen proberen aangezien ze niet weten of zij ook dit probleem hebben.
Oftewel: ik heb nog wat vraagjes voordat er een antwoord gegeven kan worden op zo'n vraag als jij stelt.
Er kan natuurlijk iets in je omgeving aan de hand zijn waardoor up- en/of downloaden problemen geven, maar zonder een paar standaard controles kun je weinig beginnen. 5 topics omhoog halen met hetzelfde probleem daarin is dan ook niet echt handig: je kunt dan beter 1 nieuw topic openen met een omschrijving van je probleem.
(En nee, ik ben geen wannabee mod, ik probeer je te begrijpen en door wat meer informatie te vragen erachter te komen wat er aan de hand is

)