N
Nobel
Ik had al een een paar jaar een 3-in-1 abonnement bij UPC. Ik gebruikte alleen internet en digitale TV omdat ik slechte verhalen hoorde over telefonie van UPC. Een aantal weken geleden toch maar besloten om telefonie van UPC te gaan gebruiken. Daarop heb ik UPC verzocht om het nummer dat ik bij KPN had over te zetten naar UPC. Op 7 september kreeg ik een SMS van UPC dat het nummer omgezet is.
Ik heb een paar minuten kunnen bellen. Sindsdien heb ik geen internet en telefoon meer :'(. Vervolgens de helpdesk van UPC gebeld. Vandaag is er een monteur van Centric geweest. Hij gaf aan dat het signaal prima is, en dat het modem wel defect moet zijn. De monteur heeft het modem vervangen. De monteur liet weten dat ik met maximaal 2 uur weer internet en telefoon zou hebben. Helaas... Zojuist weer met de helpdesk gebeld. Centric gaat contact met mij opnemen voor een nieuwe afspraak.
Over het probleem kan ik kort zijn. Het lampje DS blijft knipperen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb een paar minuten kunnen bellen. Sindsdien heb ik geen internet en telefoon meer :'(. Vervolgens de helpdesk van UPC gebeld. Vandaag is er een monteur van Centric geweest. Hij gaf aan dat het signaal prima is, en dat het modem wel defect moet zijn. De monteur heeft het modem vervangen. De monteur liet weten dat ik met maximaal 2 uur weer internet en telefoon zou hebben. Helaas... Zojuist weer met de helpdesk gebeld. Centric gaat contact met mij opnemen voor een nieuwe afspraak.
Over het probleem kan ik kort zijn. Het lampje DS blijft knipperen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
