M
MacT
Wij hebben het geluid van de UPC HD box aangesloten op de Video 1 ingang van de Bose 1-2-3. Dit ging altijd goed, tot een week geleden. Nu moeten we het volume op 60 zetten om ook maar enigszins een normaal geluid te krijgen. We hebben ook een Philips DVD recorder; deze site op ingang Video 2 van de Bose en die doet het wel goed.
De kabels zitten allemaal goed aangesloten.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe dit valt op te lossen?
De kabels zitten allemaal goed aangesloten.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe dit valt op te lossen?