• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sinds paar dagen geluid Bose 1-2-3/HD tv stuk zachter

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MacT
  • Startdatum Startdatum
M

MacT

Wij hebben het geluid van de UPC HD box aangesloten op de Video 1 ingang van de Bose 1-2-3. Dit ging altijd goed, tot een week geleden. Nu moeten we het volume op 60 zetten om ook maar enigszins een normaal geluid te krijgen. We hebben ook een Philips DVD recorder; deze site op ingang Video 2 van de Bose en die doet het wel goed.
De kabels zitten allemaal goed aangesloten.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe dit valt op te lossen?
 
Kijk eens bij het instellingenmenu van de mediabox, op welke sterkte staat het geluid daar ingesteld?
 
Terug
Bovenaan