P
Pa1okz
Ik ben internetgebruiker van Ziggo en had tot voor kort geen klachten over Wifi van mijn Cisco EPC3925. Sinds de introductie van Wifispots is een nieuwe firmware actief in het modem, Firmware Version: epc3925-E10-5-v302r125572-130520c-ZIG.
Ik gebruik zowel bedraad internet als ook verschillende AP's door het huis heen (groot huis zeg maar ;-). Al het internet werkt prima, behalve de Wifi kant van de Cisco. Da's uiterst lastig, want deze gebruik ik in de woonkamer en is dus het meeste in gebruik.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het probleem is ontstaan met de nieuwe firmware. De settings zijn gecheckt, ik gebruik een statisch kanaal dat vrij is. Hierin is niets veranderd sinds de wijziging.
Sinds deze wijziging heb ik intermitterende problemen op de Ipads en mobiele telefoons (alles Android, Galaxy S3 en S4 maar ook blackberry bold). De verbinding blijft intact (blijf aangemeld) maar er is geen data overdracht meer. De wifi verbinding verbreken en opnieuw maken lost het probleem dan eventjes op.
Dit probleem is super irritant en ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wifispots uitzetten helpt niet, de firmware blijft daarmee onveranderd. Daarnaast wil ik wifispots best gebruiken en dat kan alleen als ik het zelf aan hebstaan.
Aangezien de klantenservice van Ziggo naar dit forum verwijst voor adequate hulp mag ik aannemen dat ik hier antwoorden en oplossingen kan krijgen?
Hartelijk dank,
Mischa
Ik gebruik zowel bedraad internet als ook verschillende AP's door het huis heen (groot huis zeg maar ;-). Al het internet werkt prima, behalve de Wifi kant van de Cisco. Da's uiterst lastig, want deze gebruik ik in de woonkamer en is dus het meeste in gebruik.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het probleem is ontstaan met de nieuwe firmware. De settings zijn gecheckt, ik gebruik een statisch kanaal dat vrij is. Hierin is niets veranderd sinds de wijziging.
Sinds deze wijziging heb ik intermitterende problemen op de Ipads en mobiele telefoons (alles Android, Galaxy S3 en S4 maar ook blackberry bold). De verbinding blijft intact (blijf aangemeld) maar er is geen data overdracht meer. De wifi verbinding verbreken en opnieuw maken lost het probleem dan eventjes op.
Dit probleem is super irritant en ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wifispots uitzetten helpt niet, de firmware blijft daarmee onveranderd. Daarnaast wil ik wifispots best gebruiken en dat kan alleen als ik het zelf aan hebstaan.
Aangezien de klantenservice van Ziggo naar dit forum verwijst voor adequate hulp mag ik aannemen dat ik hier antwoorden en oplossingen kan krijgen?
Hartelijk dank,
Mischa