Sinds nieuwe modemfirmware (wifispots) is wifi waardeloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pa1okz

Ik ben internetgebruiker van Ziggo en had tot voor kort geen klachten over Wifi van mijn Cisco EPC3925. Sinds de introductie van Wifispots is een nieuwe firmware actief in het modem, Firmware Version: epc3925-E10-5-v302r125572-130520c-ZIG.

Ik gebruik zowel bedraad internet als ook verschillende AP's door het huis heen (groot huis zeg maar ;-). Al het internet werkt prima, behalve de Wifi kant van de Cisco. Da's uiterst lastig, want deze gebruik ik in de woonkamer en is dus het meeste in gebruik.

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het probleem is ontstaan met de nieuwe firmware. De settings zijn gecheckt, ik gebruik een statisch kanaal dat vrij is. Hierin is niets veranderd sinds de wijziging.

Sinds deze wijziging heb ik intermitterende problemen op de Ipads en mobiele telefoons (alles Android, Galaxy S3 en S4 maar ook blackberry bold). De verbinding blijft intact (blijf aangemeld) maar er is geen data overdracht meer. De wifi verbinding verbreken en opnieuw maken lost het probleem dan eventjes op.

Dit probleem is super irritant en ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wifispots uitzetten helpt niet, de firmware blijft daarmee onveranderd. Daarnaast wil ik wifispots best gebruiken en dat kan alleen als ik het zelf aan hebstaan.

Aangezien de klantenservice van Ziggo naar dit forum verwijst voor adequate hulp mag ik aannemen dat ik hier antwoorden en oplossingen kan krijgen?

Hartelijk dank,

Mischa
 
Met dezelfde modem/router heb ik sinds vandaag zowel bedraad als wifi een internet probleem. Sommige sites kan ik wel benaderen, andere niet. 5x 1200 (klantenservice) aan de lijn gehad, 3x 0900-1876 (service + a 0,65 euro) tussendoor aan de lijn. Klantenservice zegt dat service+ het op moet lossen, met de lijn is niets mis, service+ zegt dat ik bij de klantenservice moet zijn, bij mij is alles oké. Ik ben er klaar mee, maar wat nu........????
 
Aangezien de klantenservice van Ziggo naar dit forum verwijst voor adequate hulp mag ik aannemen dat ik hier antwoorden en oplossingen kan krijgen?

Klantenservice behoort HUN probleem niet naar deze Ziggo Gebruikers Forum te verwijzen.
Alhier kunnen geen technische problemen worden opgelost die door Ziggo zelf zou moeten worden verricht.

Maar mogelijk dat een forum lid alhier, je enige hulp of tips kan geven.
 
Klantenservice behoort HUN probleem niet naar deze Ziggo Gebruikers Forum te verwijzen.
Alhier kunnen geen technische problemen worden opgelost die door Ziggo zelf zou moeten worden verricht.

Maar mogelijk dat een forum lid alhier, je enige hulp of tips kan geven.

Dit vermeld klantenservice:

Webcare:
Ons Webcare-team zit klaar om uw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. De medewerkers (Alex, Arjen, Ben, Elvis, Erwin, Jantien, Jelle, Jesse, Julius, Michael en Simone) helpen u graag via Twitter en op een aantal fora.

Het Ziggo Webcare-team is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30 uur. Het Ziggo Webcare-team is actief op de volgende fora: Ziggo-gebruikers.nl


Da's toch een keiharde verwijzing van Ziggo zelf hier naartoe. Laten we dus de reacties van het webcare-team afwachten. Daar moet een oplossing vandaan komen. Kunnen ze het meteen delen met al die anderen die dezelfde problemen hebben...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Da's toch een keiharde verwijzing van Ziggo zelf hier naartoe.

Boole schreef ook 'behoort niet te doen' i.p.v. 'dat ze het niet doen'. En daar ben ik het eens mee. De technische staf van Ziggo zelf kent een aantal problemen veel beter dan wij en moet in staat zijn hier wel adequate oplossingen voor te geven of weet dat het met de huidige firmware niet zal lukken.

Maar blijkbaar wordt zulke info niet doorgegeven naar de helpdesk. Volgent mij zou het al helpen als Ziggo de bekende problemen direct hier meldt zodat er niet steeds gegist moet worden op basis van soms foute informatie van gebruikers.
 
Dit is wat je quote van ziggo ' ons webcare team zit klaar om uw vragen te beantwoorden'

Je moet ze dus aktief (via een persoonlijk bericht) een vraag stellen via dit forum.
Hier je vraag droppen en dan afwachten of een webcare medewerker het misschien leest kan, maar is minder effectief.

Je moet dus op zoek naar de webcaremedewerkers hier.
Het zou netter zijn als Ziggo op hun site de links naar de forumaccounts van de webcare medewerkers zou plaatsen.
 
Met dezelfde modem/router heb ik sinds vandaag zowel bedraad als wifi een internet probleem. Sommige sites kan ik wel benaderen, andere niet. 5x 1200 (klantenservice) aan de lijn gehad, 3x 0900-1876 (service + a 0,65 euro) tussendoor aan de lijn. Klantenservice zegt dat service+ het op moet lossen, met de lijn is niets mis, service+ zegt dat ik bij de klantenservice moet zijn, bij mij is alles oké. Ik ben er klaar mee, maar wat nu........????

Vandaag nog een keer 1200 gebeld, jawel, er is een monteur ingepland (had ik dat gisteren al niet gevraagd, maar was het toen niet nodig want het ligt aan de lijn, nee aan uw netwerk, nee toch aan de lijn, nee aan uw netwerk :x). En de monteur komt......volgende week vrijdagmiddag (omdat je blijkbaar niet kunt afspreken tussen 13.00 en 15.00 uur te komen, nog een keer :x)
Applaus voor Ziggo!!!!NOT
 
Da's toch een keiharde verwijzing van Ziggo zelf hier naartoe. Laten we dus de reacties van het webcare-team afwachten. Daar moet een oplossing vandaan komen. Kunnen ze het meteen delen met al die anderen die dezelfde problemen hebben...

Zie deze topic Geverifieerde Forumleden alwaar je zelf onder Ziggo Webcare Team contact mee op kan nemen.

Voordat je inlog op deze forum staat op de homepage ook duidelijk:
Welkom op het ziggo gebruikers forum, de plek waar je de laatste nieuws- en forum berichten over de diensten van Ziggo vindt. Dit forum wordt onderhouden vóór en dóór gebruikers van Ziggo en is daardoor onafhankelijk van Ziggo. Voor het stellen van vragen en uitwisselen van ervaringen over internet, digitale televisie, interactieve televisie en telefonie ben je hier aan het juiste adres.
 
Met dezelfde modem/router heb ik sinds vandaag zowel bedraad als wifi een internet probleem. Sommige sites kan ik wel benaderen, andere niet. 5x 1200 (klantenservice) aan de lijn gehad, 3x 0900-1876 (service + a 0,65 euro) tussendoor aan de lijn. Klantenservice zegt dat service+ het op moet lossen, met de lijn is niets mis, service+ zegt dat ik bij de klantenservice moet zijn, bij mij is alles oké. Ik ben er klaar mee, maar wat nu........????

Ik wil me graag richten tot één van de webcare medewerkers: kan mijn probleem iets te maken hebben met de nieuwe firmware op mijn modem/router? Gezien verschillende berichten lijkt het daar wel op. Kan er een downgrade plaatsvinden?
 
Ik wil me graag richten tot één van de webcare medewerkers: kan mijn probleem iets te maken hebben met de nieuwe firmware op mijn modem/router? Gezien verschillende berichten lijkt het daar wel op. Kan er een downgrade plaatsvinden?
Stuur een pm naar een Webcare medewerker. Niet altijd lezen zij alle berichten die hier worden geplaatst.
Zie link boven je bericht voor adressen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan