J
johanvv
Over het algemeen werken de UPC diensten bij mij storingsvrij, maar sinds gisteren heb ik de bekende "Signaalverlies" melding op 4 kanalen (28, 101, 104, 107). Dtvmonitor laat zien dat dit de kanalen zijn in TS2097.
Voordat ik de moed heb gehad om de HD te bellen (met hun verhaal over mijn slechte kabels....) ben ik bij mijn beide buren wezen kijken of er daar ook problemen dat bleek zo te zijn. Kon helaas alleen maar kanaal 28 checken, want mijn buren hebben geen Film1 abbo.
HD alsnog gebeld, verhaaltje over mijn kabels, storing WiFi (
?) en andere onzin en uiteindelijk een poging hebben ze een poging gedaan om mij een monteursafspraak door de strot heen te duwen. DIT HEB IK UIT PRINCIPE GEWEIGERD. Voor problemen in mijn huis ben ik bereid tijd (en als het moet ook geld) te investeren, maar voor problemen in UPC's netwerk dus niet; daar betaal ik iedere maand namelijk al genoeg voor.
Ben ik nu een beetje te principieel geweest ?
Johan
Voordat ik de moed heb gehad om de HD te bellen (met hun verhaal over mijn slechte kabels....) ben ik bij mijn beide buren wezen kijken of er daar ook problemen dat bleek zo te zijn. Kon helaas alleen maar kanaal 28 checken, want mijn buren hebben geen Film1 abbo.
HD alsnog gebeld, verhaaltje over mijn kabels, storing WiFi (
?) en andere onzin en uiteindelijk een poging hebben ze een poging gedaan om mij een monteursafspraak door de strot heen te duwen. DIT HEB IK UIT PRINCIPE GEWEIGERD. Voor problemen in mijn huis ben ik bereid tijd (en als het moet ook geld) te investeren, maar voor problemen in UPC's netwerk dus niet; daar betaal ik iedere maand namelijk al genoeg voor.Ben ik nu een beetje te principieel geweest ?
Johan
