- Berichten
- 27
Heeey 
Sinds begin December hebben wij een tweede upc mediabox! Nooit problemen gehad! Tot de laatste tijd!
De OnDemand functie werkt de ene keer wel, de andere keer niet! De ene keer geeft hij een storingsmelding aan van UPC en een andere keer (soms een minuut later) ligt het weer aan onze bekabeling!
Zijn er meer die de laatste tijd ook last hebben van deze problemen?
Groetjes,
Linda

Sinds begin December hebben wij een tweede upc mediabox! Nooit problemen gehad! Tot de laatste tijd!
De OnDemand functie werkt de ene keer wel, de andere keer niet! De ene keer geeft hij een storingsmelding aan van UPC en een andere keer (soms een minuut later) ligt het weer aan onze bekabeling!
Zijn er meer die de laatste tijd ook last hebben van deze problemen?
Groetjes,
Linda