• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sinds de laatste tijd is 't een DRAMA bij upc.!

Berichten
27
Heeey ;)

Sinds begin December hebben wij een tweede upc mediabox! Nooit problemen gehad! Tot de laatste tijd!

De OnDemand functie werkt de ene keer wel, de andere keer niet! De ene keer geeft hij een storingsmelding aan van UPC en een andere keer (soms een minuut later) ligt het weer aan onze bekabeling!

Zijn er meer die de laatste tijd ook last hebben van deze problemen?

Groetjes,
Linda
 
Linda,

Heb je die problemen nu op beide boxen of alleen op de tweede?
Lijkt me op dit moment meer een drama bij jou dan bij UPC ;)

Grutjes,
Koetjuh
 
On Demand is hier ook momenteel naatje. Werkte tot voor kort perfect, maar het komt steeds vaker voor dat je minstens 3 keer opnieuw op OK moet klikken (Service Onderbroken etc.) voordat je überhaupt een programma via Uitzending Gemist kan bekijken. Ook heb ik het idee dat het haperen van het beeld op diverse zenders steeds vaker voorkomt.
 
Nou ik weet dat de bekabeling niet alles is hier!

Beneden heb ik de hoop al opgeven. Vader zal binnenkort (roept ie al een paar manden lang) om nieuwe kabels want daar is 't signaal zo zwak dat OnDemand helemaal niet werkt!

Boven, op de 2de box, werkte 't to voorkoort ook allemaal goed! Maar steeds van die kleine dingen dat je steeds verschillende foutmeldingen krijgt!

De ene keer werkt 't na 't resetten, de andere keer moet je de kabel een tikje geven zodat ie weer 'goed' zit.
Maar ik vroeg me dus af als 't echt aan mij lag, of als er toevallig meerderen zijn waarbij 't de ene keer perfect werkt en een andere keer totaal niet!
 
Hier sinds half januari heb ik ook de nodige problemen met ondemand. Vandaag heb ik echter de indruk dat er aan gewerkt is. De ping tijden zijn nu redelijk constant en bijna ieder keer lukt het om contact te krijgen.

Nu eens kijken of het constant blijft. Heb er nog niet veel vertrouwen in.
 
Niet gebruiken dat On Demand, kost alleen maar veel geld en geeft vaak storingen, lees maar hier op het forum. Als je toch al internet hebt van UPC dan kan je gratis allerlei leuke films downloaden, en afkijken wanneer je maar wilt zonder storingen.
 
Terug
Bovenaan