• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sinds begin dit jaar storing na storing

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Spriety

Beste allemaal,

In postcodegebied 6217/6218 hebben wij sinds begin januari steeds meer storingen.

  1. Digitale TV valt weg op meerdere zenders tegelijk, meestal tussen 22:00 en 01:00 u.
  2. Internet valt regelmatig uit, dus ook de vaste telefonie. We zijn al van WiFi-router gewisseld, maar hebben inmiddels begrepen dat het dáár echt niet aan ligt.
  3. Herhaling van meermaals gemelde klachten uit de afgelopen 7 jaren keren steeds frequenter terug.


Wij willen een stabiele digitale + analoge TV-aansluiting èn een stabiele internetverbinding.
Wij betalen verdorie het maximum particuliere abonnement !
 
- Hebben je buren dit ook (op hetzelfde moment) ?
- Wat zegt de helpdesk als je dit meldt ?
- Heeft er al eens een monteur naar gekeken ?
- Maak een lijst met wanneer dit gebeurt en bel nogmaals de helpdesk, als de buren het ook hebben, laat die dan ook bellen met dezelfde info en zeg in dat geval dat het een groepsstoring is.
 
Beste CeeS,
De buren hebben geen uitgebreid Ziggo-pakket, maar alleen basis.
Wijzelf hebben wèl het uitgebreide Ziggo-pakket.
In het verleden hebben diverse monteurs met diverse lapmiddelen telkens iets proberen te herstellen, maar elke keer gaat het na 1 week tot 3 maanden weer mis.
Rond het tijdstip dat wij TV kijken danwel ikzelf internet zijn de meeste buren òf niet thuis òf slapend. Bovendien is het aantal Ziggo-klanten redelijk beperkt hier.
De helpdesk krijg je pas na gemiddeld 8 minuten aan de lijn en die verwijzen telkens van het kastje naar de muur.
Vandaar dat ik sindsdien altijd via dit forum ga in combinatie met het bellen naar de helpdesk.
 
Hoe reageert de Helpdesk dan, je geeft aan dat ze je van het kastje naar de muur sturen. Wat is er tot zover uitgetest bij je verbinding.

Het kan zijn dat je AOP ( Hoofdaansluiting ) problemen geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan