Hallo,
Doel: signaalwinst en reductie van het aantal T3-meldingen in de Connectbox
Is het een poging waard de huidige Coaxkabel tussen wcd en box (nu ruim 4 meter) te verkorten naar ca. een meter?
Het betreft (nu) een Koka 799 van Hirschmann
Of kan ik me alle moeite beter besparen?
Bedankt voor eventuele suggesties!
Doel: signaalwinst en reductie van het aantal T3-meldingen in de Connectbox
Is het een poging waard de huidige Coaxkabel tussen wcd en box (nu ruim 4 meter) te verkorten naar ca. een meter?
Het betreft (nu) een Koka 799 van Hirschmann
Of kan ik me alle moeite beter besparen?
Bedankt voor eventuele suggesties!