B
Barrel
Al geruime tijd gebruiken wij de HDTV box. In eerste instantie was ik enthousiast over de beeldkwaliteit en mogelijkheden van deze box. De box is aangesloten met een hoge kwaliteit coax-kabel van 5 meter. Nu sinds enkele maanden is de ontvangst van de meeste HD zenders, BBC 1 & 2 (blokkerig beeld) , Belgie 1 & 2, Humor TV, MGM, SyFy en andere verstoord door de beruchte "signaalverlies" melding. Andere HD zenders kunnen wel zonder problemen ontvangen worden.
Voor ons heeft HD TV geen enkele zin meer en we overwegen om met UPC te stoppen.
Herkent iemand deze problemen ?
Voor ons heeft HD TV geen enkele zin meer en we overwegen om met UPC te stoppen.
Herkent iemand deze problemen ?
