• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Signaalverlies, DigitTV opgezegd

  • Onderwerp starter henkjan99
  • Startdatum
H

henkjan99

Continu 'signaalverlies' in beeld. We zijn nu UPC aan het bellen om de MB op te zeggen.
 
Re: Signaalverlies

Haha! Ja, zojuist opgezegd. Zonder kosten kan apparaat retour. Ook hoeven we de kosten voor het Extra Pakket niet te betalen! :)
 
Natuurlijk wel jammer... Mis straks vast wel een paar zenders... Maar als ik terugkijk, keek ik toch nog het meest naar de 'gevestigde' zenders... :)
Sportzenders interesseren me toch al totaal niet... :P En dat was nou juist het grootste aanbod... De rest van de zenders zeker wel okay, maar te slecht voor woorden.

Zojuist had ik zelfs nergens meer beeld. Alleen nog 'Signaalverlies, check bekabeling, etc.'. Alles opnieuw aangesloten, update gedaan... Niets werkte.

Rotterdam heeft er trouwens 4 zenders bij, dat ter info...:)
 
Jammer voor je maargoed als het niet werkt heb je er niks aan inderdaad. :)

Ben er hier nog altijd erg tevreden over, geen signaalverlies, geen vastlopers en gewoon goed beeld. :)
 
henkjan99 zei:
Continu 'signaalverlies' in beeld. We zijn nu UPC aan het bellen om de MB op te zeggen.

Heb je al contact gehad met UPC over het signaalverlies? Mischien kun je het zelf ook wel heel simpel oplossen door je binnenhuisbekabeling/splitter te controleren.

Maar als je echt vastbesloten bent om het op te zeggen moet je dat vooral niet laten ;).
 
Big zei:
Heb je al contact gehad met UPC over het signaalverlies? Mischien kun je het zelf ook wel heel simpel oplossen door je binnenhuisbekabeling/splitter te controleren.

Dat is dus ook de standaardreaktie van UPC..... :9
 
dvanhul zei:
Dat is dus ook de standaardreaktie van UPC..... :9

Inderdaad! Het ligt daar namelijk niet aan. Is onlangs (week of 3, 4 geleden) nog gecontroleerd! Vandaag ben ik nog even gaan scannen op nieuwe zenders. R'dam code gebruikt. 114 zenders!!! Daarna gaf apparaat alleen nog maar 'signaalverlies' aan. Ook toen ik hem weer op 'Apeldoorn' zette...

Hij deed niets meer. Ook niet na harde reset. Meteen maar opgezegd! ;) Geen verdere kosten, dat scheelt dan weer! :P In de toekomst nog maar eens proberen...
 
Heb je al contact gehad met UPC over het signaalverlies? Mischien kun je het zelf ook wel heel simpel oplossen door je binnenhuisbekabeling/splitter te controleren.

Dit is idd een standaard reactie van UPC en het ligt dus niet aan ons! Lees al die andere topics hierover ook eens.
Ze geven zelf zelfs toe dat de signaalkwaliteit niet altijd optimaal is en daardoor de problemen ontstaan. Meest voorkomende probleem is slecht signaal van buitenaf, waarbij ze werkzaamheden moeten uitvoeren in de straat/wijkkast,.
 
Terug
Bovenaan