U
UpieC
Ik heb ongeveer 2 maanden last van signaalverlies(digitaal), meestal van korte duur (5 minuten) maar soms ook langer..
Als ik dan analoog kijk, zit er meer ruis op het beeld en krijg zwarte horizontale strepen in het beeld..
Dit komt een paar keer per dag voor.
Ik heb wat plaatjes gevonden die lijken op mijn analoog signaal op die momenten..Maar bij mij is het een stuk erger..
https://img41.imageshack.us/img41/688/snapshot20090521222913.jpg
https://img41.imageshack.us/img41/3751/snapshot20090521222947.jpg
Er is een buitenmonteur geweest, maar die kon niks vinden.. Omdat het signaal toen goed was..
Hij zei dat dit wel eens een lastig probleem kon worden om op te sporen..
Als ik de storing heb, en ik koppel alles los, verbind alleen analoog met mijn TV, dan blijft het storen..
Af en toe een storing kan gebeuren natuurlijk.
De pest is dat mijn opnames op DVR ook afbreken op die momenten, en ik nu al ongeveer 2 maanden een videorecoder moet aanzetten als backup..
Heb het idee dat het probleem erger is geworden toen ik van 8Mb internet naar 25Mb ben gegaan..
Ik heb goed afgeschermd materiaal .. Heb van UPC kabels tegen interferentie gekregen, maar dat helpt niks..
De buiten monteur heeft ook naar mijn spullen gekeken en vond het ook niet nodig dat er een "home"monteur langs zou komen..
Mijn vraag is of er meer mensen last van dit probleem hebben, en of weten wat het probleem is..
Als ik dan analoog kijk, zit er meer ruis op het beeld en krijg zwarte horizontale strepen in het beeld..
Dit komt een paar keer per dag voor.
Ik heb wat plaatjes gevonden die lijken op mijn analoog signaal op die momenten..Maar bij mij is het een stuk erger..
https://img41.imageshack.us/img41/688/snapshot20090521222913.jpg
https://img41.imageshack.us/img41/3751/snapshot20090521222947.jpg
Er is een buitenmonteur geweest, maar die kon niks vinden.. Omdat het signaal toen goed was..
Hij zei dat dit wel eens een lastig probleem kon worden om op te sporen..
Als ik de storing heb, en ik koppel alles los, verbind alleen analoog met mijn TV, dan blijft het storen..
Af en toe een storing kan gebeuren natuurlijk.
De pest is dat mijn opnames op DVR ook afbreken op die momenten, en ik nu al ongeveer 2 maanden een videorecoder moet aanzetten als backup..
Heb het idee dat het probleem erger is geworden toen ik van 8Mb internet naar 25Mb ben gegaan..
Ik heb goed afgeschermd materiaal .. Heb van UPC kabels tegen interferentie gekregen, maar dat helpt niks..
De buiten monteur heeft ook naar mijn spullen gekeken en vond het ook niet nodig dat er een "home"monteur langs zou komen..
Mijn vraag is of er meer mensen last van dit probleem hebben, en of weten wat het probleem is..

