• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Signaalstoring

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wimvdburg

Vanaf half mei heeft een groot aantal digitale zenders te maken met ernstige signaalstoring. Blokvorming en bevriezen van het beeld en wegvallen van het geluid. Dit is bij meerde buren het geval in de wijk Buytenwegh (2717EN) in Zoetermeer.
Het stond al een tijdje ook genoteerd als storing maar na onderhoud deze week staat de melding als opgelost. Niet dus!
Het is nog net zo erg. Er is overigens verschil in de mate van de signaalstoring. Het varieert van FOX geen storing tot RTL ernstig.
 
Vanaf half mei heeft een groot aantal digitale zenders te maken met ernstige signaalstoring. Blokvorming en bevriezen van het beeld en wegvallen van het geluid. Dit is bij meerde buren het geval in de wijk Buytenwegh (2717EN) in Zoetermeer.
Het stond al een tijdje ook genoteerd als storing maar na onderhoud deze week staat de melding als opgelost. Niet dus!
Het is nog net zo erg. Er is overigens verschil in de mate van de signaalstoring. Het varieert van FOX geen storing tot RTL ernstig.
Als je die storing al hebt bij een rechtstreekse koppeling aan het AOP in de meterkast, kun je Ziggo toch melden dat hun toevoersignaal niet deugt?
 
Hier in Rijswijk ook na het grote onderhoud regelmatig storing. Diverse zenders geven code E48, terwijl ze een uur later het weer doen.
Gaat om zenders als Eurosport 2, Animal Planet HD o.a.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan