Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje last van een wegvallende verbinding.
Dat hebben er meer hier maar bij mij helpt het resetten van de modem niet (stroom eraf) maar alleen de coaxkabel uit de muur trekken en er weer in helpt.
Alleen de power brandt dan nog en de rest staat te knipperen of is uit.
Als hij wegvalt gaat de (kabel)radio ook storen en de tv ook.
Na de coaxkabel er weer in te doen heb ik even geen probleem meer, goede snelheid ook.
's Ochtends gaat het vaak nog wel maar de rest van de dag valt hij toch zo'n 10 keer weg, als het niet meer is ...
In http://192.168.100.1/signal.html staat dan het meeste ook op nul (na wegvallen verbinding).
Ik denk dus dat het aan het signaal ligt?
Wie helpt mij?
Dees
3311 Dordrecht
Motorola Surfboard 5100E
P.S.
Nu staat het
Downstream:
Signal to Noise Ratio 32 dB
Power Level -8 dBmV
Upstream:
Power Level 55 dBmV
Ik heb al een tijdje last van een wegvallende verbinding.
Dat hebben er meer hier maar bij mij helpt het resetten van de modem niet (stroom eraf) maar alleen de coaxkabel uit de muur trekken en er weer in helpt.
Alleen de power brandt dan nog en de rest staat te knipperen of is uit.
Als hij wegvalt gaat de (kabel)radio ook storen en de tv ook.
Na de coaxkabel er weer in te doen heb ik even geen probleem meer, goede snelheid ook.
's Ochtends gaat het vaak nog wel maar de rest van de dag valt hij toch zo'n 10 keer weg, als het niet meer is ...

In http://192.168.100.1/signal.html staat dan het meeste ook op nul (na wegvallen verbinding).
Ik denk dus dat het aan het signaal ligt?
Wie helpt mij?
Dees
3311 Dordrecht
Motorola Surfboard 5100E
P.S.
Nu staat het
Downstream:
Signal to Noise Ratio 32 dB
Power Level -8 dBmV
Upstream:
Power Level 55 dBmV