A
Apple740
Iedere zender heeft bij mij een gezonde signaalsterkte (~70) en kwaliteit (100), behalve
Film1-HD en Sport1-HD. Deze stream is hooguit 30/70.
Komt dit bij meerderen van jullie voor?
(sterkte/kwaliteit is af te lezen door naar Film1-HD of Sport1-HD te zappen, en vervolgens in menu>instellingen>zoeken via netwerk>handmatig zoeken>ok>ok )
Film1-HD en Sport1-HD. Deze stream is hooguit 30/70.
Komt dit bij meerderen van jullie voor?
(sterkte/kwaliteit is af te lezen door naar Film1-HD of Sport1-HD te zappen, en vervolgens in menu>instellingen>zoeken via netwerk>handmatig zoeken>ok>ok )


zie draadje bij digitale zenders.