S
sergee
Hi,
Ik heb eindelijk mijn CI+ module kunnen laten werken op mijn nieuwe tv.
Het volgende probleem:
Een aantal zenders geeft als kwaliteit 0, en er zijn alleen maar blokjes op te zien. Dit zijn de zenders: rlt7, sbs6, rlt5, rtl4 en verder mogelijk nog een paar.
Andere zenders hebben betere kwaliteit, maximaal 40. De signaalsterkte is dan 10. Er zit al een versterker tussen de coax, maximaal 10db versterkt (genoeg).
Wat kan ik er aan doen om de kwaliteit en de bitfoutfreq lager te krijgen? Bij national geografie is dit zelfs meer dan 1000.
Ik heb eindelijk mijn CI+ module kunnen laten werken op mijn nieuwe tv.
Het volgende probleem:
Een aantal zenders geeft als kwaliteit 0, en er zijn alleen maar blokjes op te zien. Dit zijn de zenders: rlt7, sbs6, rlt5, rtl4 en verder mogelijk nog een paar.
Andere zenders hebben betere kwaliteit, maximaal 40. De signaalsterkte is dan 10. Er zit al een versterker tussen de coax, maximaal 10db versterkt (genoeg).
Wat kan ik er aan doen om de kwaliteit en de bitfoutfreq lager te krijgen? Bij national geografie is dit zelfs meer dan 1000.