T
Trance
Hallo Allemaal,
Ik keek net even bij opties/instellingen en zag dat mijn signaalsterkte net in het het blokje 'goed' zat.
Mijn signaalsterkte gaf aan 'uitmuntend'
Nu wil wil ik graag mijn signaalsterkte ook uitmuntend hebben
Hoe kan ik dit doen, of moet ik dit niet zo nauw nemen? Heb verder geen klachten over beeldkwaliteit en dergelijke....
Wat is trouwens het verschil precies tussen signaalsterkte en signaalkwaliteit?
Groet van jan
Ik keek net even bij opties/instellingen en zag dat mijn signaalsterkte net in het het blokje 'goed' zat.
Mijn signaalsterkte gaf aan 'uitmuntend'
Nu wil wil ik graag mijn signaalsterkte ook uitmuntend hebben
Hoe kan ik dit doen, of moet ik dit niet zo nauw nemen? Heb verder geen klachten over beeldkwaliteit en dergelijke....Wat is trouwens het verschil precies tussen signaalsterkte en signaalkwaliteit?
Groet van jan

