R
Rick2020
Hallo Allemaal,
Ik heb een aantal maanden geleden een extra mediabox bij UPC aangevraagd omdat ik ook graag op mijn nieuwe televisie, op mijn kamer Digitale Televisie wilde kijken. Beneden werkt alles perfect en is het signaal dan ook super, on demand en andere zaken zijn dan ook geen probleem.
Nu heb ik al ontzettend weinig verstand van dit soort dingen en het was voor mij dan ook een overwinning toen ik de extra mediabox succesvol aangesloten kreeg boven op de slaapkamer. Alle zenders doen het perfect, ook de HD zenders.
Dan nu, het probleem:
Iedere keer wanneer ik on demand op mijn slaapkamer op probeer te starten, geeft hij aan dat de verbinding niet goed is, controleer de kabels etc. etc.
Aan de kabel kan het naar mijn idee niet liggen, want het beeld is kraakhelder.
Alleen hoe krijg ik in godsnaam On Demand aan de praat. Ik heb al contact opgenomen met UPC, en deze vriendelijke mevrouw wist mij te vertellen dat het signaal boven echt ontzettend laag was, en dat de mediabox daarom als eerste on demand uitschakelt.
Nu heb ik een aantal afbeeldingen toegevoegd waarvan ik denk dat jullie iets aan hebben. Misschien dat jullie daar het probleem al kunnen vinden.
Misschien dat een versterker zin heeft ? Ik weet het niet maar ik apprecieer jullie hulp bij deze !
Groetjes,
Rick
Ik heb een aantal maanden geleden een extra mediabox bij UPC aangevraagd omdat ik ook graag op mijn nieuwe televisie, op mijn kamer Digitale Televisie wilde kijken. Beneden werkt alles perfect en is het signaal dan ook super, on demand en andere zaken zijn dan ook geen probleem.
Nu heb ik al ontzettend weinig verstand van dit soort dingen en het was voor mij dan ook een overwinning toen ik de extra mediabox succesvol aangesloten kreeg boven op de slaapkamer. Alle zenders doen het perfect, ook de HD zenders.
Dan nu, het probleem:
Iedere keer wanneer ik on demand op mijn slaapkamer op probeer te starten, geeft hij aan dat de verbinding niet goed is, controleer de kabels etc. etc.
Aan de kabel kan het naar mijn idee niet liggen, want het beeld is kraakhelder.
Alleen hoe krijg ik in godsnaam On Demand aan de praat. Ik heb al contact opgenomen met UPC, en deze vriendelijke mevrouw wist mij te vertellen dat het signaal boven echt ontzettend laag was, en dat de mediabox daarom als eerste on demand uitschakelt.
Nu heb ik een aantal afbeeldingen toegevoegd waarvan ik denk dat jullie iets aan hebben. Misschien dat jullie daar het probleem al kunnen vinden.
Misschien dat een versterker zin heeft ? Ik weet het niet maar ik apprecieer jullie hulp bij deze !
Groetjes,
Rick
