H
Heino
Al maanden ondervind ik regelmatig signaal verlies zowel bij telefonie, internet en in mindere mate bij digitale TV. Ik heb een triple abo (Fiberpower 90, onbeperkt bellen +EU en DVR Royal).
Na navraag bij de buren blijkt dat ook zij last hebben van regelmatige storingen. Je zou dan kunnen denken aan een eeuwigdurende blokstoring of een fout in de wijkcentrale. “NEE!” zegt UPC; “er moet bij u een monteur langskomen.” Mijn tapijt is inmiddels versleten door het aantal monteurs die voorheen bij me langs zijn geweest. In alle gevallen werd door de monteurs geconstateerd dat het signaal vanuit mijn hoofdaansluiting prima in orde is.
Dat wetende plus het feit dat een gedeelte van de straat ook last heeft van signaal verlies, zou men kunnen veronderstellen dat het probleem zit in de eindversterker of de wijkcentrale. Vooralsnog weigert UPC actie te ondernemen. Inmiddels ben ik per maand gemiddeld 10 euro kwijt aan het bellen naar UPC en schijnbaar willen ze maar niet begrijpen hoe de wortel van het kwaad aan te pakken...
Ik zou het op prijs stellen wanneer mensen in postcode gebied 3025 die dezelfde problemen ondervinden mij een antwoord te sturen. Met deze informatie kan ik wellicht UPC overtuigen dat er toch echt iets mis is met de lokale infrastructuur.
Na navraag bij de buren blijkt dat ook zij last hebben van regelmatige storingen. Je zou dan kunnen denken aan een eeuwigdurende blokstoring of een fout in de wijkcentrale. “NEE!” zegt UPC; “er moet bij u een monteur langskomen.” Mijn tapijt is inmiddels versleten door het aantal monteurs die voorheen bij me langs zijn geweest. In alle gevallen werd door de monteurs geconstateerd dat het signaal vanuit mijn hoofdaansluiting prima in orde is.
Dat wetende plus het feit dat een gedeelte van de straat ook last heeft van signaal verlies, zou men kunnen veronderstellen dat het probleem zit in de eindversterker of de wijkcentrale. Vooralsnog weigert UPC actie te ondernemen. Inmiddels ben ik per maand gemiddeld 10 euro kwijt aan het bellen naar UPC en schijnbaar willen ze maar niet begrijpen hoe de wortel van het kwaad aan te pakken...
Ik zou het op prijs stellen wanneer mensen in postcode gebied 3025 die dezelfde problemen ondervinden mij een antwoord te sturen. Met deze informatie kan ik wellicht UPC overtuigen dat er toch echt iets mis is met de lokale infrastructuur.